Gesloten
1
Hoi ik weet niet goed of ik het goed doe, "
maar ik wil een logbestand toevoegen omdat ik last heb van het volgende probleem "Kan geen verbinding maken met de proxyserver".
Nu las ik ergens dat er een logbestand voor nodig was om te helpen waar het probleem zit.
maar lukt me niet dus via die weg deze te plaatsen en daarom dat ik deze hier drop.
dit is de log van een andere laptop waarmee ik dit probleem heb.

Ik hoop spoedig een antwoord te ontvangen,

alvast bedankt en groeten Deneritio
2
Ik heb je bericht verplaatst naar een ander forumgedeelte.
Even geduld aub.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
3
Post het logbestand c:\rsit\info.txt als bijlage.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
4
PeterJ schreef:Post het logbestand c:\rsit\info.txt als bijlage.
Hoi Peter, mij dank dat u me wil helpen maar waar kan ik of hoe moet ik dit dan als bijlage posten??
Ik weet niet hoe of wat ik moet doen om deze te posten, wanneer ik onderaan een bestand wil toevoegen krijg ik te zien .
6
omdat ik dus hier op deze site ben krijg ik waarschuwing dat er onveilige script word geladen
en er word me aangeraden de eigenaar van deze website in te lichten bij deze zie hieronder!!


'Deze pagina probeert scripts van niet-geverifieerde bronnen te laden'

Probleem
Websites die vragen om gevoelige gegevens, zoals gebruikersnamen en wachtwoorden, gebruiken vaak beveiligde verbindingen om inhoud over te dragen van en naar de computer die u gebruikt. Als u een site bezoekt via een beveiligde verbinding, controleert Google Chrome of de inhoud op de webpagina veilig is overgedragen. Als er bepaalde typen inhoud op de pagina afkomstig zijn van onbeveiligde kanalen, kan Chrome automatisch voorkomen dat de inhoud wordt geladen en wordt een schildpictogram weergegeven in de adresbalk. Door de inhoud en eventuele beveiligingslekken te blokkeren, zorgt Chrome ervoor dat uw informatie op de pagina niet in verkeerde handen valt.

Wat u moet doen als deze melding wordt weergegeven
Het is mogelijk dat delen van de pagina niet worden weergegeven wanneer Chrome de onveilige inhoud blokkeert. U kunt de website-eigenaar ervan op de hoogte stellen dat zijn site niet goed beveiligd is, vooral als de site niet correct wordt weergegeven.

Hoewel dit niet wordt aanbevolen, kunt u de melding voor de pagina negeren door op Onveilig script laden te klikken. Chrome vernieuwt de pagina en laadt de bijbehorende inhoud, inclusief eventuele onveilige inhoud. In de URL in de adresbalk wordt weergegeven om aan te geven dat de pagina niet volledig veilig is.

Geavanceerde tips
U kunt ervoor kiezen bepaalde typen webinhoud, zoals JavaScript en afbeeldingen, te blokkeren voor alle sites. Hiervoor gaat u naar de pagina 'Instellingen'. Bekijk meer informatie over het aanpassen van uw instellingen voor webinhoud.
Als u webontwikkelaar bent, kunt u de onveilige scripts die op uw site zijn gevonden, bekijken door naar het Chrome-menu te gaan en Meer hulpprogramma's > JavaScript-console te selecteren. Problemen kunnen soms worden veroorzaakt door slecht gemaakte extensies of onveilige CSS-/Flash-elementen.
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”