Gesloten
1
Mijn laptop is veel vertraagd en zou eens moeten terug op punt gezet worden.
Al geruime tijd krijg ik de melding "rundll32 werkt niet" direct nadat die opgestart is of als die uit schermbeveiliging komt.
Wie kan mij helpen ?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
@ Greetje,

:welkom:

Prima :good:

Zodra een malware / virus expert online is, wordt u verder geholpen.

Uw vraag is verplaatst naar het forum-onderdeel Hulp bij malware en virusinfectie problemen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Greetje schreef:Mijn laptop is veel vertraagd en zou eens moeten terug op punt gezet worden.
Al geruime tijd krijg ik de melding "rundll32 werkt niet" direct nadat die opgestart is of als die uit schermbeveiliging komt.
Wie kan mij helpen ?
4
Ik heb een virusscanner(een norton die ik elk jaar aankoop) staan en heb al CCleaner erop los gelaten.


iEscape schreef:@ Greetje,

:welkom:

Prima :good:

Zodra een malware / virus expert online is, wordt u verder geholpen.

Uw vraag is verplaatst naar het forum-onderdeel Hulp bij malware en virusinfectie problemen.
5
iEscape schreef:@ Greetje,

:welkom:

Prima :good:

Zodra een malware / virus expert online is, wordt u verder geholpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Hallo,


Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met Zoek.exe. Download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkwaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    firefoxlook;
    torpigcheck;
    emptyfolderscheck;delete
    chromelook;
    C:\Windows\tasks\DriverToolkit Autorun.job;f
    C:\Windows\tasks\ParetoLogic Registration3.job;f
    C:\Program Files\Common Files\ParetoLogic;fs
    C:\Program Files\DriverToolkit;fs
    C:\Users\beheerder\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\if4kfj4p.default-1428410681927\searchplugins\safesearch.xml;f
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
    @=-;r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Allin1Convert AppIntegrator 32-bit];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Utility Chest AppIntegrator 32-bit];r
    C:\PROGRA~1\UTILIT~2;fs
    C:\PROGRA~1\ALLIN1~2;fs
    C:\Users\beheerder\AppData\Roaming\ParetoLogic;fs
    C:\ProgramData\SystemRequirementsLab;fs
    C:\Program Files\DriverFinder;fs
    standardsearch;
    filesrcm;
    autoclean;
    startupall;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Hallo,

1. Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe Afbeelding nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    C:\Windows\system32\tasks\0;f
    C:\Windows\system32\tasks\4783;f
    C:\Users\BEHEER~1\AppData\Local\Temp\launchie.vbs;f 
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

2. Download Afbeelding AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scannen.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Verwijderen.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Ik heb dit uitgevoerd en kreeg vrijwel onmiddellijk de melding "Plugin Container for Firefox werkt niet meer" (zoekt naar een oplossing)
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
11
abbs schreef:Hallo,

We gaan Firefox zo eens na kijken, voer eerst nog even AdwCleaner uit :good:
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
12
Is het normaal dat ik nu nog de melding "rundll32 werkt niet" krijg na het opstarten ?

Greetje schreef:
abbs schreef:Hallo,

We gaan Firefox zo eens na kijken, voer eerst nog even AdwCleaner uit :good:
15
hier nog een printscreen nadat ik ADWcleamer nogmaals uitgevoerd heb
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”