Gesloten
16
Hallo,

We gaan even verder kijken;

Download Afbeelding MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op mbam-setup-2.1.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bewaar resultaten.
    • Klik hier op de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
    • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Verwijder geselecteerde.
    • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
    • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
    • Selecteer het laatste Scanlogboek door te dubbelklikken op Scanlog.
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
    • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Exporteer.
    • Voeg het logbestand wat u zojuist heeft opgeslagen als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware bij Historie > Programmalogboeken)
Afbeelding
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
17
Ik heb er Malwarebytes op losgelaten maar heb de indruk dat die nog trager geworden is in zijn opstarten ( na ingeven paswoord beheer krijg ik minstens 10 sec een zwart scherm) en de foutmelding is er nog steeds
19
Toch al een lange tijd(ruim 6 maand) ik heb al met dit probleem op het microsoft forum raad gaan halen maar daar niet gevonden.
22
Hallo,


Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe Afbeelding nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    silentrunners; 
    startupall;
    resethosts;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
23
Het lukt mij niet meer om zoek op te starten zie bijgevoegde foutmelding

abbs schreef:Hallo,


Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe Afbeelding nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    silentrunners; 
    startupall;
    resethosts;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
25
Als ik de zoek koppeling op het bureaublad Copier zet die ze er slechts even en die verdwijnt terug dan, ik zet de virusscanner en firewall af tot de computer opnieuw opstart en ineens staat die terug aan zonder dat er opnieuw opgestart is geweest, en het opstarten duurt nu al wel bijna dubbel zo lang , die gaat niet de goede kant uit. Ik heb zoek terug kunnen starten en post u straks het resultaat
26
Greetje schreef:Als ik de zoek koppeling op het bureaublad Copier zet die ze er slechts even en die verdwijnt terug dan, ik zet de virusscanner en firewall af tot de computer opnieuw opstart en ineens staat die terug aan zonder dat er opnieuw opgestart is geweest, en het opstarten duurt nu al wel bijna dubbel zo lang , die gaat niet de goede kant uit. Ik heb zoek terug kunnen starten en post u straks het resultaat
Dat is goed, ik wacht het af :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
27
t'is gelukt zie bijlage
maar heb ook al weer een foutmedling van firefow gekregen en mijn norton icoon rechts onderaan in de werkbalk is ineens verdwenen, ik vind dat allemaal vreemd.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
28
Hallo,

Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Alles uitschakelen"
  • Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.
Vertel of je hierna ook die "rundll32" melding krijgt?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
29
Ik krijg nu eerst de melding Scheduler werkt niet meer bij het opstarten
En erna "Intel AMT status could not ne ne retriever from THE atchksrv service for 60 seconde Please make zure THE service is running ". En mijn. Taakbalk onderaan heeft nu een andere kleur , maar de melding dat rundll32 niet werkt zie ik niet meer nu
30
Greetje schreef:Ik krijg nu eerst de melding Scheduler werkt niet meer bij het opstarten
En erna "Intel AMT status could not ne ne retriever from THE atchksrv service for 60 seconde Please make zure THE service is running ". En mijn. Taakbalk onderaan heeft nu een andere kleur , maar de melding dat rundll32 niet werkt zie ik niet meer nu
Schakel als eerste alle services weer in, maar laat alle automatisch opstartende items nog even uitgeschakeld.( dat zijn je programma's)
Herstart weer de computer en kijk of de melding van "rundll32"nog steeds weg is.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”