Gesloten
31
Hallo,


Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Vertel of IE hierna werkt?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
32
Als ik rechter muisknop waar dan ook in dat scherm doe, komt er geen 'uitvoeren als administrator' optie.. Wat doe ik fout? Ik voer de code gewoon in bij 'deze pc'. Klopt dit want ik heb verder een start knop fzo...
Dankje!
33
Little miss sunshine schreef:Als ik rechter muisknop waar dan ook in dat scherm doe, komt er geen 'uitvoeren als administrator' optie.. Wat doe ik fout? Ik voer de code gewoon in bij 'deze pc'. Klopt dit want ik heb verder een start knop fzo...
Dankje!
Open zo opdrachtpromp: http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... and-prompt" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar van je dan het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc) invullen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
34
Het scannen is gelukt.. hij gaf aan dat er corrupte files gevonden waren maar dat deze niet allemaal konden worden gemaakt.
IE doet nog steeds hetzelfde (opstarten en afsluiten). Firefox doet het wel nog steeds prima..

Wat nu?
35
Little miss sunshine schreef:Het scannen is gelukt.. hij gaf aan dat er corrupte files gevonden waren maar dat deze niet allemaal konden worden gemaakt.
IE doet nog steeds hetzelfde (opstarten en afsluiten). Firefox doet het wel nog steeds prima..

Wat nu?
Je krijgt helemaal geen fout melding ?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
36
Hallo,


Download Afbeelding Emsisoft Anti-Malware naar het bureaublad.
De volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Emsisoft Anti-Malware installeren.

Emsisoft Anti-Malware uitvoeren
  • Dubbelklik op "EmsisoftAntiMalwareSetup.exe" om Emsisoft Anti-Malware te installeren.
  • Selecteer de optie "Ik accepteer de licentieovereenkomst" en klik op "Installeren"
  • Klik in het licentiescherm de 30 dagen probeerversie "Probeer nu 30 dagen gratis". (Hierna kan je het programma als gratis versie blijven gebruiken)
  • Klik in het volgende scherm op de optie "Kom bij het Emsisoft Anti-Malware Network".
  • Vervolgens zal het programma de benodigde updates installeren.
  • Kies in het scherm bij "Potentially Unwanted Programs" voor de optie Schakel PUPs detectie in.
  • Kies vervolgens de optie "Aangepaste/Volledige scan",
  • Laat de gevonden items in quarantaine plaatsen en klik op "Rapport bekijken", het logbestand wordt nu automatisch geopend.
  • Voeg het logbestand met de naam "a2scan_xxxxxx-xxxxxx" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u terug vinden in de map "C:\ProgramData\Emsisoft\Reports.")
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
37
Nee ik kreeg geen fout meldingen..
Heb de scan uitgevoerd en het logboek zit in de bijlage..
Bedankt weer zover..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
40
Little miss sunshine schreef:Als ik dat doe geeft die daaronder meteen aan dat het systeem het opgegeven pad niet kan vinden.. Heb ik miss iets uitgeschakeld staan dan?!

Kijk even of hij aangevinkt staat:

1. Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik op Zoeken.
Als u met een muis werkt, wijst u de rechterbenedenhoek van het scherm aan, beweegt u de muisaanwijzer naar boven en klikt u op Zoeken.

2. Typ Windows-onderdelen in het zoekvak, tik of klik op Instellingen en tik of klik vervolgens op Windows-onderdelen in- of uitschakelen.

3. Schakel in het dialoogvenster Windows-onderdelen het selectievakje Internet Explorer 11 in.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
42
Little miss sunshine schreef:internet explorer 11 stond al aangevinkt. Verder zag ik niks staan wat ermee te maken kon hebben en nog niet aangevinkt was..
Probeer hem eens opnieuw te installeren: http://windows.microsoft.com/nl-nl/inte ... -languages" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
43
Dit werkt ook niet.. IE doet nog steeds hetzelfde.. Maar maakt het eik heel veel uit? Ik dacht dat IE toch niet meer de beste browser was.. of is dit niet waar?
45
Ja google chrome doet het ook zonder problemen. Denk dat het dan echt alleen aan IE ligt..
Nog n vraagje trouwens.. ald ie programmas die ik heb gedownload voor die scans enzo moet ik die allemaal bewaren? of kunnen er ook n paar weg?

Bedankt weer!
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”