Plaats reactie
1
Gisterenavond heb ik weer AdwCleaner aan geklikt en zag ik dat ik moest nieuwe versie binnenhalen om scan te kunnen realiseren ...

MAAR HET IS ONMOGELIJK nieuwe versie binnenhalen en ev. met nieuwe versie scan uitvoeren of zoiets dergelijks
elke keer als je dus waarschuwing binnen krijgt dat versie veroudert is, tijdens poging om scan met oude versie te doen, automatisch ga je naar site ( of word je automatisch verwezen ! ) om nieuwe ook te downloaden enz..
En kijkt U maar wat er gebeurt als ik dat doe ... :neu:

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image P.S. Het is ook geen sprake over een systeem besmetting hier, en gaan wij nu niet over zoiets beginnen ...
Afbeelding Afbeelding
2
Goedemorgen,

Blijkbaar is er een foutje geslopen in de routine die versie-controle van AdwCleaner uitvoert. Versie 4.203 is de meeste recente versie, maar het programma zelf geeft inderdaad nog aan dat het versie 4.202 betreft.
Hierdoor denkt het programma zelf wellicht dat er nog een verouderde versie in gebruik is, hierdoor wordt ook het scherm getoond met de informatie dat AdwCleaner verouderd zou zijn.

Wanneer je op OK klikt wordt de huidige versie verwijderd, en wordt de website van Toolslib geopend om de nieuwe versie te downloaden. Maar wanneer je op Annuleren klikt in dat scherm kan je gewoon een scan uitvoeren met deze versie. Dit is dan even een tijdelijke oplossing totdat xPlode een nieuwe versie heeft uitgebracht waarin dit probleem is verholpen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
;( Helemaal klopt !

Versie 4.202 als ik aan geklikt had meteen moest ik nieuwe versie 4.203 downloaden, maar als ik betreffende 4.203 versie voor scannen klikt
krijg ik immer te zien dat die versie veroudert is ..
En dus ook op annuleren nieuwe versie opnieuw te downloaden als ik klik, scannen loopt door wel maar bovenaan te zien dat die met oude 4.202 scan is ..
Afbeelding Afbeelding
4
Aanvulling !

Versie 4.202 gelukkig heb ik apart opgeslagen in daarvoor bestemde download map, en neem ik aan dat ik mee door met gebruiken kan ( hoop ik dat .... maar twijfel ik in ! ) gaan toch ??

Iedere keer als je op scannen klikt nu nieuwe versie 4.203 automatisch verdwijnt omdat ook zogenaamd veroudert is, en dan heb je AdwCleaner niet meer :neu:
Afbeelding Afbeelding
5
De versie-controle van AdwCleaner verwijdert inderdaad eerst de verouderde versie, daarna wordt de downloadpagina van Toolslib geopend om de meest recente versie te gebruiken.
Je kan dus gewoon versie 4.203 gebruiken, bij de melding dat deze verouderd is klik je dan op Annuleren en dan wordt AdwCleaner niet verwijdert en kan je het gewoon gebruiken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
:neu: Jawel weer klopt, maar moet ook toegeven dat die versie 4.203 nu op uitvoeren moet je wel als eerst klikken en pas dan op annuleren ( NIET opnieuw downloaden dus ! ) ondanks dat je waarschuwing dat veroudert is gekregen hebt,
nu ben benieuwd hoe lang zo verwarrend situatie zal blijven ... :neu: anders moet je non/stop dezelfde versie voor enkele scan downloaden enz..
Onlangs eens heb ik aangegeven dat AdwCleaner blijf' mijn favoriete security progje ... :)
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”