Gesloten
16
Hallo,

Dus je updates doen het nu, doe het volgende;

De reg bestanden doe je via rechter muisknop en dan kiezen voor verwijderen.

Emsisoft Anti-Malware mag je weer verwijderen:
Klik op Start > Configuratiescherm > Een programma verwijderen:
Emsisoft Anti-Malware

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:

Download Afbeelding Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
17
Heel erg bedankt voor de tijd en het geduld!
Ben er erg blij mee en zal zeker een donatie doen om jullie te ondersteunen!

Ik hoop jullie hulp de eerst komende tijd niet meer nodig te hebben, maar anders weet ik jullie te vinden!

Hartelijke groet en nogmaals mijn dank!
Nienke
18
Hallo,

Bedankt en graag gedaan ook voor de donatie :good:
Ik heb hier nog wat tips;
Adware en Browser Hijackers voorkomen
Hoe kunt u adware en Browser Hijackers voorkomen? Steeds meer en meer vormt "adware" en alle andere potentieel ongewenste software in de categorie PUP één van de meest voorkomende computerproblemen. In het onderstaande artikel leest u meer informatie.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
19
Omdat het probleem is verholpen wordt dit topic gesloten en verplaatst naar de sectie opgeloste problemen / logs.
  • Als u dit topic heropent wilt hebben, dan kunt u mij of één van moderators een (PB) privébericht sturen met een link naar dit betreffende topic.
  • Indien het topic al langere tijd is gesloten kunt u het beste hier een nieuw topic aanmaken met uw probleemomschrijving, en eventueel verwijzen naar dit gesloten topic.
  • Voor alle andere vragen kunt u in het juiste forum een nieuw onderwerp starten.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”