Gesloten
1
Beste mensen,

Hierbij het log bestand van Adw Cleaner.

Wie kan mij hierbij helpen?

mvg Ebel
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo, :welkom:

Wat zijn precies je problemen?

Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op. Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Beste Abbs,

Bedankt voor de snelle reactie, sorry, dat ik niet duidelijk was.
Na de scan van ADW claeaner las ik de melding onder het kopje register: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings [ProxyOverride] - *.local

Ik weet niet wat ik met deze melding moet doen: laten staan of verwijderen?

Hierbij de logjes RSIT

Alvast bedankt
Ebel
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Dag Abbs,

Voor mijn nieuwsgierigheid: kun je mij uitleggen wat voor bestand dit is en waarom hij verwijderd kan worden?

Nogmaals mijn dank

Ebel
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”