Plaats reactie
1
Ik heb continue last van Pop-up reclame, tevens wordt er soms ongewenst een nieuwe pagina met reclame geopend.
Kunt u mij helpen dit te verwijderen?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo, :welkom:

  1. Start AdwCleaner opnieuw op.

    AdwCleaner uitvoeren
    • Sluit alle openstaande vensters.
    • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Klik vervolgens op de knop Scannen.
    • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Verwijderen.
    • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
    • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
    • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  1. 2. Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op. Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

    RSIT Uitvoeren
    Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
    • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
    • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
    • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
    • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Ik heb bovenstaande uitgevoerd, maar krijg de tekstbestanden niet verstuurd omdat de knop "bladeren" niet werkt en dus geen bestanden kan toevoegen.
7
abbs schreef:
F. Vink schreef: Heb ik geprobeerd maar dit lukt niet.
Verwijdering heeft overigens niets opgeleverd, heb nog steeds hetzelfde probleem.
We zijn nog niet klaar, maar kopieer en plak de inhoud van de logjes in je volgende antwoord(en)

Okè, misschien mijn onhandigheid, maar ik hoop dat dit nu wel gelukt is?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
Hallo,

Heel goed zo;

Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met Zoek.exe. Download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkwaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    firefoxlook;
    torpigcheck;
    emptyfolderscheck;delete
    chromelook;
    C:\Windows\tasks\Driver Robot.job;f
    C:\Program Files\Driver Robot;fs
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
    "fst_nl_39"=-;r
    standardsearch;
    filesrcm;
    autoclean;
    startupall;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
abbs schreef:Hallo,

Heel goed zo;

Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met Zoek.exe. Download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkwaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    firefoxlook;
    torpigcheck;
    emptyfolderscheck;delete
    chromelook;
    C:\Windows\tasks\Driver Robot.job;f
    C:\Program Files\Driver Robot;fs
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
    "fst_nl_39"=-;r
    standardsearch;
    filesrcm;
    autoclean;
    startupall;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Zit helaas niet mee, krijg zoek.exe werkt niet.
11
abbs schreef:
F. Vink schreef: Zit helaas niet mee, krijg zoek.exe werkt niet.
Start eens op in veilig modus en probeer het dan: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/ ... modus.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zorg wel dat je virusscanner uit is.
Gaat nu helemaal niet goed meer, computer staat in veilige modus en e-mail (foutcode 0X80041161) en internet werken niet, tevens krijg ik de computer niet meer uit de veilige modus omdat ik het windows wachtwoord niet heb?
12
F. Vink schreef:
abbs schreef:
F. Vink schreef: Zit helaas niet mee, krijg zoek.exe werkt niet.
Start eens op in veilig modus en probeer het dan: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/ ... modus.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zorg wel dat je virusscanner uit is.
Gaat nu helemaal niet goed meer, computer staat in veilige modus en e-mail (foutcode 0X80041161) en internet werken niet, tevens krijg ik de computer niet meer uit de veilige modus omdat ik het windows wachtwoord niet heb?
Hoe ben je naar veilige modus gegaan via F8?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
abbs schreef:
F. Vink schreef:
abbs schreef:
F. Vink schreef: Zit helaas niet mee, krijg zoek.exe werkt niet.
Start eens op in veilig modus en probeer het dan: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/ ... modus.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zorg wel dat je virusscanner uit is.
Gaat nu helemaal niet goed meer, computer staat in veilige modus en e-mail (foutcode 0X80041161) en internet werken niet, tevens krijg ik de computer niet meer uit de veilige modus omdat ik het windows wachtwoord niet heb?
Hoe ben je naar veilige modus gegaan via F8?
Nee, niet via F8 ik weet niet meer hoe ik daar gekomen ben. Ik ben er wel uitgegaan via F8, maar ik ben het windows wachtwoord kwijt dus kom ik niet meer uit die veilige modus.
14
F. Vink schreef: Nee, niet via F8 ik weet niet meer hoe ik daar gekomen ben. Ik ben er wel uitgegaan via F8, maar ik ben het windows wachtwoord kwijt dus kom ik niet meer uit die veilige modus.
Wanneer heb je een wachtwoord nodig?
Doe het volgende in veilige modus:

Ga naar Start en in het venster "Zoekopdracht intikken", typ je dit: msconfig
Druk op Enter.
Bevestig de melding die je krijgt van Gebruikersaccountbeheer, door op "Doorgaan" te klikken.
Kies het tabblad Computer Opstarten.
Bij Opstartoptie haal je het vinkje weg bij "Opstarten in veilige modus".
Klik op Toepassen en dan op OK.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
15
abbs schreef:
F. Vink schreef: Nee, niet via F8 ik weet niet meer hoe ik daar gekomen ben. Ik ben er wel uitgegaan via F8, maar ik ben het windows wachtwoord kwijt dus kom ik niet meer uit die veilige modus.
Wanneer heb je een wachtwoord nodig?
Doe het volgende in veilige modus:

Ga naar Start en in het venster "Zoekopdracht intikken", typ je dit: msconfig
Druk op Enter.
Bevestig de melding die je krijgt van Gebruikersaccountbeheer, door op "Doorgaan" te klikken.
Kies het tabblad Computer Opstarten.
Bij Opstartoptie haal je het vinkje weg bij "Opstarten in veilige modus".
Klik op Toepassen en dan op OK.
Dat werkt! Phfff, ik zag het even niet meer zitten!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”