Gesloten
1
Hallo,
ik heb adwcleaner gedownload en volgens deze site gescand, nu las ik dat ik via dit forum een bijlage van mijn scanbestand moest toevoegen. Hier is het bestand. En ik hoop dat het opgelost kan worden.
Groeten
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo en welkom op het forum,

Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op. Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    iedefaults;
    C:\Users\Hanna\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\b98bd5co.default\searchplugins\trovi-search.xml;f
    C:\Program Files (x86)\SaveNewAAppz;fs
    C:\Program Files (x86)\EnjoYCooueppooni;fs
    C:\Program Files (x86)\DealEexpRess;fs
    C:\ProgramData\SaveNewAAppz;fs
    C:\ProgramData\EnjoYCooueppooni;fs
    C:\ProgramData\DealEexpRess;fs
    C:\ProgramData\1c54540dd474a765;fs
    C:\Program Files (x86)\DeltaFix;fs
    C:\Program Files (x86)\Smart Saver;fs
    C:\ProgramData\2041348949481400165;fs
    C:\Program Files (x86)\uniosaleso;fs
    C:\Users\Hanna\AppData\Roaming\OpenCandy;fs
    fc67e7a0;s
    chromelook;
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    startupall;
    filesrcm;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
ik kon geen bijlage doen dus hier die tekst:
Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 18-01-2015
Tool run by Hanna on di 20-01-2015 at 11:44:53,22.
Microsoft Windows 8.1 6.3.9600 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Hanna\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE\U4TBNHCS\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

===== Runcheck 11:45:22,13 =====

--- Create Environment Variables 11:45:28,64
--- Create System Restore Point 11:45:59,52
6
Ik heb het nog eens geprobeerd, ik hoop dat deze bijlage goed is.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
7
Goedemorgen,

Het laatste logbestand is inderdaad de juiste, de eerste was namelijk de voortgang van Zoek.exe

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe Afbeelding nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    C:\WINDOWS\Sysnative\Tasks\LaunchSignup;f
    shortcutfix;
    autoclean;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Hallo,

Dit logje is wederom niet compleet, je hebt Zoek.exe direct na het downloaden uitgevoerd.
Download Zoek.exe even opnieuw en sla deze dan op bijvoorbeeld het bureaublad op.

Voer het programma vervolgens opnieuw uit, zorg er wel voor dat de gebruikte virusscanner is uitgeschakeld.

Code: Selecteer alles

C:\WINDOWS\Sysnative\Tasks\LaunchSignup;f
shortcutfix;
autoclean;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”