Myhome;ViView probleem

Gesloten onderwerpen. Stuur een privé bericht naar een Moderator of de Administrator om het topic weer te laten openen.
Gebruikersavatar
AdFundum
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 26 feb 2014 19:51
OS: Win10 Pro
AV: avast
AM: malwarebytes

#46

25 jan 2015 18:00

Hai,
Ik reageer even via mijn smartphone.
Heb de tekst gekopieerd naar zoek.exe, daarna run script.
Vervolgens opnieuw opgestart. Log verscheen,
Maar mijn internetverbinding is niet meer :'(
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#47

25 jan 2015 18:11

Hallo,

Dat is raar, doe eens systeemherstel naar een punt voordat je de laatste zoek.exe uitvoerde.
Vertel of je dan weer internet heb.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
AdFundum
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 26 feb 2014 19:51
OS: Win10 Pro
AV: avast
AM: malwarebytes

#48

25 jan 2015 21:08

Inderdaad vreemd. Ik heb systeemherstel uitgevoerd en internet doet het weer!

Nu dan de log:
zoek-results3.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#49

26 jan 2015 09:34

Hallo,

Start Zoek.exe Afbeelding nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\avast! Mail Scanner Cache];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\avast! Mail Scanner Trusted];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\avast! SSL Scanner Cache];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AllFilesystemObjects\shellex\ContextMenuHandlers\00avast];r
    C:\Program Files\AVAST Software;fs
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Class\{4D36E972-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}];r
    [-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Avast Software];r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-21-1405992805-1749999375-3329220371-1001\Software\Classes\avastlic_auto_file];r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-21-1405992805-1749999375-3329220371-1001_Classes\avastlic_auto_file];r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Avast Software];r
    [-HKEY_CURRENT_USER\Software\ALWIL Software\Avast];r
    [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-3076385602-337301537-3173936778-1000\Software\Avast Software];r
    [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\avast.com];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\avast];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AvastPersistentStorage];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{092BA4B2-F98D-4DD7-A9CD-FA0BEFCE2339}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{429E8C83-CFF1-46CF-A211-446EF84559B7}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{8E90925C-69DB-4260-B69B-55EE0D1BB743}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{6569EAFC-365E-4EF4-932A-454CCD5E1434}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{9D902657-7F21-4329-AA09-8FFFD9948511}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{CD3AF781-AF1F-4400-9A30-15470BE43AD9}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{092BA4B2-F98D-4DD7-A9CD-FA0BEFCE2339}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\AppID\AvastGUIProxy.DLL];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\AppID\{5020EF2C-60F4-47BE-8918-A167229B11EE}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{6569EAFC-365E-4EF4-932A-454CCD5E1434}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{9D902657-7F21-4329-AA09-8FFFD9948511}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{CD3AF781-AF1F-4400-9A30-15470BE43AD9}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\AvastUI.exe];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0DE3323A-FDFA-400D-929C-8F1579BB61DC}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\avast! Emergency Update];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\ALWIL Software\Avast];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{092BA4B2-F98D-4DD7-A9CD-FA0BEFCE2339}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\AppID\{5020EF2C-60F4-47BE-8918-A167229B11EE}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\TypeLib\{6569EAFC-365E-4EF4-932A-454CCD5E1434}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\TypeLib\{9D902657-7F21-4329-AA09-8FFFD9948511}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\TypeLib\{CD3AF781-AF1F-4400-9A30-15470BE43AD9}];r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-21-3076385602-337301537-3173936778-1000\Software\ALWIL Software\Avast];r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-21-3076385602-337301537-3173936778-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-3076385602-337301537-3173936778-1000\Software\Avast Software];r
    emptyclsid; 
    emptyfolderscheck;delete
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
AdFundum
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 26 feb 2014 19:51
OS: Win10 Pro
AV: avast
AM: malwarebytes

#50

26 jan 2015 10:47

Weer geen internetverbinding na zoek opdracht...
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#51

26 jan 2015 10:58

AdFundum schreef:Weer geen internetverbinding na zoek opdracht...
Gebruik systeemherstel nogmaals
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#52

26 jan 2015 11:27

Hallo,

Doe daarna;

Download de 32 of 64 bit versie van Systemlook naar het bureaublad.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
  • Dubbelklik op SystemLook.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • In het venster dat verschijnt kopieer je onderstaande code:

Code: Selecteer alles

:filefind
program
  • Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
  • Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
  • Post de inhoud van dit logbestand.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
AdFundum
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 26 feb 2014 19:51
OS: Win10 Pro
AV: avast
AM: malwarebytes

#53

26 jan 2015 12:58

Hai,
Nog steeds geen internet. Ik heb 5x systeemherstel uitgevoerd. En 5x is systeemherstel mislukt.
Wat nu?
Ik heb een printscreen gemaakt van de foutmeldingen, maar die kan ik pas plaatsen wanneer ik weer een internetverbinding heb...
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#54

26 jan 2015 13:01

AdFundum schreef:Hai,
Nog steeds geen internet. Ik heb 5x systeemherstel uitgevoerd. En 5x is systeemherstel mislukt.
Wat nu?
Ik heb een printscreen gemaakt van de foutmeldingen, maar die kan ik pas plaatsen wanneer ik weer een internetverbinding heb...
Heb je ook een andere datum geprobeerd, dus van een paar dagen eerder?
Kan je de foutmelding niet over schrijven?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
AdFundum
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 26 feb 2014 19:51
OS: Win10 Pro
AV: avast
AM: malwarebytes

#55

26 jan 2015 13:04

Ik heb verschillende data geprobeerd. Ben zelfs teruggegaan tot 18 Januari. Dat is de vroegste hersteloptie die hij geeft.
Wat bedoel je met overschrijven? Hoe doe je dat?
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#56

26 jan 2015 13:05

AdFundum schreef:Ik heb verschillende data geprobeerd. Ben zelfs teruggegaan tot 18 Januari. Dat is de vroegste hersteloptie die hij geeft.
Wat bedoel je met overschrijven? Hoe doe je dat?
opschrijven wat de foutmelding aangeeft en hier plaatsen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#57

26 jan 2015 13:09

Hallo,

Start je pc een op in veilige modus en voer dan systeemherstel uit: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/ ... modus.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
AdFundum
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 26 feb 2014 19:51
OS: Win10 Pro
AV: avast
AM: malwarebytes

#58

26 jan 2015 15:36

Daar ben ik weer.
Systeemherstel in veilige modus gedaan. Internet hersteld!

De foutmeldingen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan de log:
zoek-results.log
Moet ik nu de systemlook tool downloaden en starten?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Gebruikersavatar
AdFundum
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 26 feb 2014 19:51
OS: Win10 Pro
AV: avast
AM: malwarebytes

#59

26 jan 2015 15:38

Btw:

in een van de foutmeldingen wordt me geadviseerd anti-virus prog. uit te schakelen en dan systeemherstel te doen. Dat heb ik gedaan, maar toch een mislukt systeemherstel als resultaat.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#60

26 jan 2015 16:49

Hallo,

Mooi dat je weer internet heb, avast! is nog van je pc af?
Voer systemlook maar uit we gaan het anders aanpakken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Opgeloste problemen / logs”