Re: Myhome;ViView probleem

49
Hallo,

Start Zoek.exe
Afbeelding
nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\avast! Mail Scanner Cache];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\avast! Mail Scanner Trusted];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\avast! SSL Scanner Cache];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AllFilesystemObjects\shellex\ContextMenuHandlers\00avast];r
    C:\Program Files\AVAST Software;fs
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Class\{4D36E972-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}];r
    [-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Avast Software];r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-21-1405992805-1749999375-3329220371-1001\Software\Classes\avastlic_auto_file];r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-21-1405992805-1749999375-3329220371-1001_Classes\avastlic_auto_file];r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Avast Software];r
    [-HKEY_CURRENT_USER\Software\ALWIL Software\Avast];r
    [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-3076385602-337301537-3173936778-1000\Software\Avast Software];r
    [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\avast.com];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\avast];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AvastPersistentStorage];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{092BA4B2-F98D-4DD7-A9CD-FA0BEFCE2339}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{429E8C83-CFF1-46CF-A211-446EF84559B7}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{8E90925C-69DB-4260-B69B-55EE0D1BB743}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{6569EAFC-365E-4EF4-932A-454CCD5E1434}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{9D902657-7F21-4329-AA09-8FFFD9948511}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{CD3AF781-AF1F-4400-9A30-15470BE43AD9}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{092BA4B2-F98D-4DD7-A9CD-FA0BEFCE2339}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\AppID\AvastGUIProxy.DLL];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\AppID\{5020EF2C-60F4-47BE-8918-A167229B11EE}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{6569EAFC-365E-4EF4-932A-454CCD5E1434}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{9D902657-7F21-4329-AA09-8FFFD9948511}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{CD3AF781-AF1F-4400-9A30-15470BE43AD9}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\AvastUI.exe];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0DE3323A-FDFA-400D-929C-8F1579BB61DC}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\avast! Emergency Update];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\ALWIL Software\Avast];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{092BA4B2-F98D-4DD7-A9CD-FA0BEFCE2339}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\AppID\{5020EF2C-60F4-47BE-8918-A167229B11EE}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\TypeLib\{6569EAFC-365E-4EF4-932A-454CCD5E1434}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\TypeLib\{9D902657-7F21-4329-AA09-8FFFD9948511}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\TypeLib\{CD3AF781-AF1F-4400-9A30-15470BE43AD9}];r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-21-3076385602-337301537-3173936778-1000\Software\ALWIL Software\Avast];r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-21-3076385602-337301537-3173936778-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-3076385602-337301537-3173936778-1000\Software\Avast Software];r
    emptyclsid; 
    emptyfolderscheck;delete
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Groeten abbs
Afbeelding

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Afbeelding

Re: Myhome;ViView probleem

52
Hallo,

Doe daarna;

Download de 32 of 64 bit versie van Systemlook naar het bureaublad.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
  • Dubbelklik op SystemLook.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • In het venster dat verschijnt kopieer je onderstaande code:

Code: Selecteer alles

:filefind
program
  • Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
  • Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
  • Post de inhoud van dit logbestand.
Groeten abbs
Afbeelding

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Afbeelding

Re: Myhome;ViView probleem

53
Hai,
Nog steeds geen internet. Ik heb 5x systeemherstel uitgevoerd. En 5x is systeemherstel mislukt.
Wat nu?
Ik heb een printscreen gemaakt van de foutmeldingen, maar die kan ik pas plaatsen wanneer ik weer een internetverbinding heb...

Re: Myhome;ViView probleem

54
AdFundum schreef:Hai,
Nog steeds geen internet. Ik heb 5x systeemherstel uitgevoerd. En 5x is systeemherstel mislukt.
Wat nu?
Ik heb een printscreen gemaakt van de foutmeldingen, maar die kan ik pas plaatsen wanneer ik weer een internetverbinding heb...
Heb je ook een andere datum geprobeerd, dus van een paar dagen eerder?
Kan je de foutmelding niet over schrijven?
Groeten abbs
Afbeelding

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Afbeelding

Re: Myhome;ViView probleem

58
Daar ben ik weer.
Systeemherstel in veilige modus gedaan. Internet hersteld!

De foutmeldingen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dan de log:
zoek-results.log
Moet ik nu de systemlook tool downloaden en starten?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Gesloten

Terug naar “Opgeloste problemen / logs”

ComputerComputer