Hai,
Ik reageer even via mijn smartphone.
Heb de tekst gekopieerd naar zoek.exe, daarna run script.
Vervolgens opnieuw opgestart. Log verscheen,
Maar mijn internetverbinding is niet meer
47
Hallo,
Dat is raar, doe eens systeemherstel naar een punt voordat je de laatste zoek.exe uitvoerde.
Vertel of je dan weer internet heb.
Dat is raar, doe eens systeemherstel naar een punt voordat je de laatste zoek.exe uitvoerde.
Vertel of je dan weer internet heb.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
49
Hallo,
Start Zoek.exe nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Start Zoek.exe nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
- Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
- Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Code: Selecteer alles
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\avast! Mail Scanner Cache];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\avast! Mail Scanner Trusted];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\avast! SSL Scanner Cache];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AllFilesystemObjects\shellex\ContextMenuHandlers\00avast];r C:\Program Files\AVAST Software;fs [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Class\{4D36E972-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}];r [-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Avast Software];r [-HKEY_USERS\S-1-5-21-1405992805-1749999375-3329220371-1001\Software\Classes\avastlic_auto_file];r [-HKEY_USERS\S-1-5-21-1405992805-1749999375-3329220371-1001_Classes\avastlic_auto_file];r [-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Avast Software];r [-HKEY_CURRENT_USER\Software\ALWIL Software\Avast];r [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-3076385602-337301537-3173936778-1000\Software\Avast Software];r [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\avast.com];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\avast];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AvastPersistentStorage];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{092BA4B2-F98D-4DD7-A9CD-FA0BEFCE2339}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{429E8C83-CFF1-46CF-A211-446EF84559B7}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{8E90925C-69DB-4260-B69B-55EE0D1BB743}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{6569EAFC-365E-4EF4-932A-454CCD5E1434}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{9D902657-7F21-4329-AA09-8FFFD9948511}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{CD3AF781-AF1F-4400-9A30-15470BE43AD9}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{092BA4B2-F98D-4DD7-A9CD-FA0BEFCE2339}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\AppID\AvastGUIProxy.DLL];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\AppID\{5020EF2C-60F4-47BE-8918-A167229B11EE}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{6569EAFC-365E-4EF4-932A-454CCD5E1434}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{9D902657-7F21-4329-AA09-8FFFD9948511}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{CD3AF781-AF1F-4400-9A30-15470BE43AD9}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\AvastUI.exe];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0DE3323A-FDFA-400D-929C-8F1579BB61DC}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\avast! Emergency Update];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\ALWIL Software\Avast];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{092BA4B2-F98D-4DD7-A9CD-FA0BEFCE2339}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\AppID\{5020EF2C-60F4-47BE-8918-A167229B11EE}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\TypeLib\{6569EAFC-365E-4EF4-932A-454CCD5E1434}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\TypeLib\{9D902657-7F21-4329-AA09-8FFFD9948511}];r [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\TypeLib\{CD3AF781-AF1F-4400-9A30-15470BE43AD9}];r [-HKEY_USERS\S-1-5-21-3076385602-337301537-3173936778-1000\Software\ALWIL Software\Avast];r [-HKEY_USERS\S-1-5-21-3076385602-337301537-3173936778-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-3076385602-337301537-3173936778-1000\Software\Avast Software];r emptyclsid; emptyfolderscheck;delete
- Klik nu op de knop "Run script".
- Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
- Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
- Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
51
Gebruik systeemherstel nogmaalsAdFundum schreef:Weer geen internetverbinding na zoek opdracht...
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
52
Hallo,
Doe daarna;
Download de 32 of 64 bit versie van Systemlook naar het bureaublad.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Doe daarna;
Download de 32 of 64 bit versie van Systemlook naar het bureaublad.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
- Dubbelklik op SystemLook.exe om de tool te starten.
- Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
- In het venster dat verschijnt kopieer je onderstaande code:
Code: Selecteer alles
:filefind
program
- Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
- Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
- Post de inhoud van dit logbestand.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
53
Hai,
Nog steeds geen internet. Ik heb 5x systeemherstel uitgevoerd. En 5x is systeemherstel mislukt.
Wat nu?
Ik heb een printscreen gemaakt van de foutmeldingen, maar die kan ik pas plaatsen wanneer ik weer een internetverbinding heb...
Nog steeds geen internet. Ik heb 5x systeemherstel uitgevoerd. En 5x is systeemherstel mislukt.
Wat nu?
Ik heb een printscreen gemaakt van de foutmeldingen, maar die kan ik pas plaatsen wanneer ik weer een internetverbinding heb...
54
Kan je de foutmelding niet over schrijven?
Heb je ook een andere datum geprobeerd, dus van een paar dagen eerder?AdFundum schreef:Hai,
Nog steeds geen internet. Ik heb 5x systeemherstel uitgevoerd. En 5x is systeemherstel mislukt.
Wat nu?
Ik heb een printscreen gemaakt van de foutmeldingen, maar die kan ik pas plaatsen wanneer ik weer een internetverbinding heb...
Kan je de foutmelding niet over schrijven?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
55
Ik heb verschillende data geprobeerd. Ben zelfs teruggegaan tot 18 Januari. Dat is de vroegste hersteloptie die hij geeft.
Wat bedoel je met overschrijven? Hoe doe je dat?
Wat bedoel je met overschrijven? Hoe doe je dat?
56
opschrijven wat de foutmelding aangeeft en hier plaatsen.AdFundum schreef:Ik heb verschillende data geprobeerd. Ben zelfs teruggegaan tot 18 Januari. Dat is de vroegste hersteloptie die hij geeft.
Wat bedoel je met overschrijven? Hoe doe je dat?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
57
Hallo,
Start je pc een op in veilige modus en voer dan systeemherstel uit: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/ ... modus.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Start je pc een op in veilige modus en voer dan systeemherstel uit: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/ ... modus.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
59
Btw:
in een van de foutmeldingen wordt me geadviseerd anti-virus prog. uit te schakelen en dan systeemherstel te doen. Dat heb ik gedaan, maar toch een mislukt systeemherstel als resultaat.
in een van de foutmeldingen wordt me geadviseerd anti-virus prog. uit te schakelen en dan systeemherstel te doen. Dat heb ik gedaan, maar toch een mislukt systeemherstel als resultaat.
60
Hallo,
Mooi dat je weer internet heb, avast! is nog van je pc af?
Voer systemlook maar uit we gaan het anders aanpakken.
Mooi dat je weer internet heb, avast! is nog van je pc af?
Voer systemlook maar uit we gaan het anders aanpakken.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie