Gesloten
16
hierbij nog een keer de logbestandjes, schijnbaar zhp al verwijderd
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
17
Hoi,

Geen ramp dat je het logje van ZHPFix niet hebt kunnen plaatsen. Heb je een schermafbeelding kunnen maken van het gevonden bestand door Norman?

Voer in de tussentijd even onderstaande uit aub:

Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Type nu het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Indien er de melding "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden" verschijnt geeft u dit gewoon mee in uw volgende bericht. Anders gaat u verder met volgende stappen:

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
Met vriendelijke groet,
Mako

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators
18
Ik heb nog een keer de ZHP uitgevoerd, en nu is alles stabiel. kan zelfs een spel blijven spelen. ben alleen bang als ik de zaak opnieuw opstart dat e.e.a. er weer is.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
19
scannow lukt niet, brericht "u dient de consolesessie als administrator uit te voeren
20
zie voorbeeld moet als administrator maar dat ben ik ? maar kan de bijlage .png niet toevoegen
21
Mako, Kijk
Microsoft Windows.docx
maar eens of je hier iets mee kunt, het is niet geweldig maar andere bestanden kan ik niet bijvoegen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
22
Hallo,

Probeer het eens op volgende manier:

Windows Vista & 7
  • Ga naar Start > Alle Programma's > Bureauaccessoires.
  • Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
Type nu het commando sfc /scannow in gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding
  • Wanneer de scan gereed voltooid is, zal er een logbestand met de naam CBS.log zijn aangemaakt.
Afbeelding
  • In het opdrachtprompt typ je vervolgens het commando findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk je op enter.
  • Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
  • Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgend bericht.
Verschijnt de melding van Norman nu ook nog af en toe?
Met vriendelijke groet,
Mako

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators
23
Je bent wel erg goed, en het is gelukt. Melding is: Er zijn geen schendingen van integriteit gevonden.
24
krijg nog wel steeds een virusmelding zie bijlage
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
26
Hoi,

Het gevonden bestand bevindt zich in de tijdelijke bestanden van je computer. Laten we deze eens verwijderen, herstart dan je computer en controleer als het probleem zich nog voor doet.

Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad.

Installeer CCleaner en start CCleaner op.
  • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
  • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Opschonen.
  • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
  • Sluit hierna CCleaner af.
Met vriendelijke groet,
Mako

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators
27
virusprobleem opgelost, maar wat kan ik nu nog doen. Het overige probleem is er nog helaas.
28
Hallo,

Ik zou graag eens het geheugen van je computer testen. Jammer genoeg neemt deze test behoorlijk wat tijd in beslag waardoor je deze vermoedelijk pas vannacht of in de nabije toekomst zal kunnen uitvoeren. In de tussentijd ga ik even bij mijn collega's ten rade naar hun visie en oplossingen, ikzelf ben namelijk meer thuis in de malwarebestrijding.

Om het geheugen van je computer te testen kan je gebruik maken van Memtest86+. Alle informatie over hoe je dit kan uitvoeren vind je >HIER< terug.
Met vriendelijke groet,
Mako

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators
29
Ik heb mijn draadloze netwerk (USB) even verwijdert daarna bleef de zaak stabiel. PC opnieuw opgestart, probleem was er weer. USB verwijderd en weer gekoppeld. Systeem stabiel.
Ik heb deze draadloze aansluiting TP link nog geen jaar, maar zou dit het probleem kunnen zijn. Kan overigens vanavond gewoon de ander geheugenscann uitvoeren.
30
Ik ben er zo goed als zeker van dat het de adapter van het netwerk is. Spel gestart zonder adapter en geen enkel probleem. Dus ik ben van plan deze toch maar te vervangen.
Het geheugen testen is toch een behoorlijke opgaaf voor een leek zoals ik. Dus dit wil ik nog even achterwege laten.
Heb dan nog wel een vraag v.w.b. malware, gewoon maar emisoft en ccleaner blijven gebruiken of ook hitmanpro ?
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”