Blue PC speed

Gesloten onderwerpen. Stuur een privé bericht naar een Moderator of de Administrator om het topic weer te laten openen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Wimanna
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 dec 2014 14:20
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 7
AV: Avast

#1

26 dec 2014 14:37

Windows XP professional geeft Blue speed virusscanner weer, en blijft na enkele gedeeltelijke scan opnieuw opstarten,
bij programma verwijderen reageert hij niet
en ik krijg niet de tijd om hem in het installatie standaard Programma te verwijderden start steeds opnieuw op wat ik ook probeer.
Mijn vaste virusscanner is avast.
Wie heeft advies .b.v.d Wimanna
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42036
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Gegeven likes: 8
Ontvangen likes: 11
Contacteer:

#2

27 dec 2014 09:25

Hallo en welkom op het forum,

Voer als eerste RSIT eens uit dan kunnen we even verder kijken.

Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op. Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Gebruikersavatar
Wimanna
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 dec 2014 14:20
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 7
AV: Avast

#3

28 dec 2014 19:25

Het is me gelukt via systeem herstel, en vervolgens via Uw download programma de spam te verwijderen,
hartelijk dank voor U ondersteuning, met vr gr Wimanna
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42036
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Gegeven likes: 8
Ontvangen likes: 11
Contacteer:

#4

29 dec 2014 08:26

Goedemorgen,

Het is toch wel raadzaam om ook even RSIT uit te voeren, dan kunnen we nog even verder kijken.
De kans is namelijk groot dat niet alles met systeemherstel is verwijderd.
Gesloten

Terug naar “Opgeloste problemen / logs”