Gesloten
1
AdwCleaner[R1].txt
AdwCleaner[R1].txt
Mijne Heren/dames,

Ik ben sinds gisteren lid van uw computer vereniging en heb sinds afgelopen maandag een probleem met de browser Mystartsearch, die op Explorer, Google Chrome en op mijn meest gebruikte browser Mozilla Firefox, de regie heeft overgenomen. Ik heb al van alles geprobeerd, oa met het herstelprogramma van Window 7 en via de diverse fora, maar krijg hem er niet af, kunt u hier iets voor mij betekenen?
Ik heb het logbestand van AdwCleaner bijgevoegd.

Met vriendelijke groet,
Bert Kroes
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo en welkom op het forum,
Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies!
  1. Schakel de actieve anti-virus software tijdelijk uit. Deze kunnen conflicteren met de gebruikte tools en de werking nadelig beïnvloeden,
  2. Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen.
  3. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht, lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen.
  4. Mocht iets niet geheel duidelijk zijn, of niet lukken geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies.

Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op. Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Beste Max, helaas is het mij niet gelukt om Mystart Search te verwijderen, ik kwam er wel achter dat ik AdwCleaner niet als Administrator heb geinstalleerd en dus zijn de logbestanden, die ik gisteren stuurde waarschijnlijk niet goed.
Bij deze stuur ik het logbestand nogmaals toe en ook de log.txt en info.txt na het draaien van RSIT 32 bit.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij hier nog een keer te helpen?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Goedemorgen,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    iedefaults;http://www.symbaloo.com/home/mix/13eOcLaQ1X
    C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\m82xxqoc.default-1416318197640\searchplugins\Vosteran.xml;f
    C:\ProgramData\holegknjcmgkkelndphiichknphfcdlg;fs
    C:\Program Files\PC Speed Maximizer;fs
    C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\StormFall;fs
    C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Nico Mak Computing;fs
    C:\Program Files\Enigma Software Group;fs
    C:\Windows\AF54923662584AC6A0435B5B89C6EB61.TMP;f
    C:\ProgramData\2308189059;fs
    C:\ProgramData\GetTheDiscount;fs
    C:\ProgramData\topbuyer;fs
    C:\ProgramData\7a78ef4840ba2711;fs
    chromelook;
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    startupall;
    filesrcm;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Beste max, bij deze het zoek-results.log, hartelijk dank tot dusver.
Bert Kroes
zoek-results.log
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Goedemorgen,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe Afbeelding nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    C:\Windows\system32\tasks\Desk 365 RunAsStdUser;f
    C:\Program Files\Desk 365;fs
    C:\Users\GEBRUI~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\m82xxqoc.default-1416318197640\extensions\{397c9522-cee1-476f-8dba-8a4b16ef63c3}.xpi;f
    oilkkkefbalmbfppgjmgjoefbclebkce;chr
    kfokhjpjaoppodiohhcbogdgoijeonfj;chr
    nddoicipojpilgfoagohmhkndaiefaad;chr
    anedcoldjamdmnbmjfanhibjckgbajip;chr
    mcafflfojcedkgjkoiebkbhnhldokecj;chr
    oilkkkefbalmbfppgjmgjoefbclebkce;chr
    chrdefaults;
    shortcutfix;
    autoclean;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Beste Max, bedankt voor de informatie waardoor ik Mystart Search heb kunnen verwijderen, dankzij de tools die jullie mij geleverd hebben, is mij dit gelukt, nogmaals bedankt.

Met vriendelijke groet, Bert Kroes
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”