Gesloten
1
Ik heb al enige tijd last gehad van crashen van flashplayer met firefox en ik heb al van alles geprobeerd.
flashplayer opnieuw geinstalleerd, instellingen in firefox en chrome gereset. Een nieuw profiel gemaakt in chrome
maar toch nog steeds de melding in chrome dat er geen verbinding gemaakt kan worden als ik een tijdje aan het surfen ben.

Een scan met Mbam heeft niks opgeleverd, toch heb ik een vermoeden dat er iets niet klopt omdat de browser vreemd blijft doen (soms traag en naar andere site surfen duurt soms lang)
dus ik vraag me af of er toch niet malware aanwezig is.
2
Hallo,

Laten we eens even verder kijken met RSIT.

Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op. Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hierbij de gevraagde logs:
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
ik zie nu in de hijack log een restje van bitdefender die ik niet meer gebruik. Ik was toen op zoek naar een scanner en toen heb ik Eset gekocht die goed bevalt.
5
Goedemorgen,

Wat betreft de restanten van Bitdefender kan je de Removal Tool eens gebruiken, deze kan je downloaden van de onderstaande link.
http://www.bitdefender.com/site/Downloa ... trial.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    chromelook;
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    autoclean;
    startupall;
    filesrcm;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
De bitdefender uninstall tool is uitgevoerd.

de zoek.exe is ook uitgevoerd en hierbij het log toegevoegd
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
7
surfen gaat nog niet helemaal goed, vooral bij meerdere tabs blijft de browser hangen, dit is met chrome en met firefox
ik krijg soms ook de melding na een tijdje in chrome "geen internet beschikbaar" ik weet niet of het aan de online armor firewall ligt.
9
Ik heb gister met de firewall uitgeprobeerd toen liep de browser helemaal vast en het ging traag
echt vreemd.
Misschien een idee om online armor opnieuw te installeren?
10
ik heb nu online armor helemaal uitgeschakeld (zoals hier op het forum uitgelegd staat)
even kijken of het nu beter gaat, anders misschien online armor opnieuw installeren
12
Ik zag in de rsit log nog iets van Privdog staan dat hoort er toch niet? of kan dit geen kwaad?
13
Hallo,

Het opnieuw installeren van Online Armor kan inderdaad een optie zijn, wat betreft Privdog is dit niets schadelijks en alleen een restant in Internet Explorer.
Je kan dit item verwijderen met de register-fix (Privdog.reg) die ik als bijlage heb toegevoegd.

Download dit bestand bijvoorbeeld naar het bureaublad.
Klik met de rechtermuisknop op Privdog.reg en kies samenvoegen.
Sta vervolgens toe dat de wijzigingen in het register worden toegepast.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
14
ik krijg een foutmelding bij het samenvoegen van het privdog script dat het geen registerscript is.

ik ga online armor opnieuw installeren en dan moet alles weer goed werken denk ik.
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”