Gesloten
1
Goedendag,

Ik krijg "OMIGA PLUS" gewoon niet weg. Vreselijk is dit. Kan iemand mij helpen hiermee??

Ik heb Windows 7 en gebruik Google Chrome

groeten
2
Hallo en welkom op het forum,

Voer als eerste het volgende even uit, dan kunnen we even verder kijken..

Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Downloaden RSIT Uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
RSIT Logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
bedankt voor de reactie..
het is gelukt op de laatste stap na,

het bestand Log.txt toevoegen gaat even niet. Ik kan de link niet vinden naar dat stukje software.
kun je mij vertellen waar die zit?

groeten
4
Hallo,

Wanneer RSIT is uitgevoerd krijg je na de eerste keer twee logbestanden met de naam (Log.txt) en (Info.txt) die in kladblok worden geopend.
Deze twee logbestanden kan je ook op de systeemschijf terugvinden in de map C:\Rsit. Voeg Log.txt even als bijlage toe, hoe je een bijlage kunt toevoegen lees je op de onderstaande link.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 206&t=7806" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Okay ik snap dat Log.txt moet worden geplaatst door middel van de software. Ik kan alleen de link niet vinden om dit te plaatsten in het bestand.

groeten
6
@ Jazzy,

Uw derde bericht is samengevoegd met het huidige topic, zo blijft alles overzichtelijk voor iedereen.

Noteer deze link waar verder hulp zal worden gegeven.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
Jazzy schreef:Okay ik snap dat Log.txt moet worden geplaatst door middel van de software. Ik kan alleen de link niet vinden om dit te plaatsten in het bestand.
Welke link bedoel je precies? Je hebt RSIT al wel gedownload en uitgevoerd of is het deze link die je niet kan vinden. Zo ja dan kan je deze van één van de onderstaande links downloaden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Ik heb RSIT (32 bitt) gedownload en uitgevoerd, maar de plek waar en hoe ik log.txt moet neerzetten lukt niet.

grtz
10
Maxstar schreef:Hallo,

Kopieer en plak dan eens de inhoud van het logbestand (log.txt) compleet als tekst in een nieuw bericht hier op het forum.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
11
Hallo,

Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met Zoek.exe. Download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    iedefaults;
    installedprogs;
    {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3};c
    {11111111-1111-1111-1111-110511951199};c
    C:\Program Files (x86)\video MediaPlay-Air;fs
    {31ad400d-1b06-4e33-a59a-90c2c140cba0};c
    {E8420DDD-CC82-E724-F7D4-F294B6E475E6};c
    C:\Program Files (x86)\cosstminn;fs
    {ae07101b-46d4-4a98-af68-0333ea26e113};c
    IePluginServices;s
    C:\ProgramData\IePluginServices;fs
    WindowsMangerProtect;s
    globalUpdate;s
    globalUpdatem;s
    C:\ProgramData\WindowsMangerProtect;fs
    Wpm;s
    C:\ProgramData\WPM;fs
    C:\Windows\tasks\23fd3ddf-f280-4fec-a439-480a82f745a3-1.job;f
    C:\Windows\tasks\23fd3ddf-f280-4fec-a439-480a82f745a3-11.job;f
    C:\Windows\tasks\23fd3ddf-f280-4fec-a439-480a82f745a3-3.job;f
    C:\Windows\tasks\23fd3ddf-f280-4fec-a439-480a82f745a3-4.job;f
    C:\Windows\tasks\23fd3ddf-f280-4fec-a439-480a82f745a3-6.job;f
    C:\Windows\tasks\23fd3ddf-f280-4fec-a439-480a82f745a3-7.job;f
    C:\Windows\tasks\592705b5-59f9-4b16-9ad4-dbc3ca9c87dd-1.job;f
    C:\Windows\tasks\592705b5-59f9-4b16-9ad4-dbc3ca9c87dd-11.job;f
    C:\Windows\tasks\592705b5-59f9-4b16-9ad4-dbc3ca9c87dd-2.job;f
    C:\Windows\tasks\592705b5-59f9-4b16-9ad4-dbc3ca9c87dd-3.job;f
    C:\Windows\tasks\592705b5-59f9-4b16-9ad4-dbc3ca9c87dd-4.job;f
    C:\Windows\tasks\592705b5-59f9-4b16-9ad4-dbc3ca9c87dd-5.job;f
    C:\Windows\tasks\592705b5-59f9-4b16-9ad4-dbc3ca9c87dd-5_user.job;f
    C:\Windows\tasks\592705b5-59f9-4b16-9ad4-dbc3ca9c87dd-6.job;f
    C:\Windows\tasks\592705b5-59f9-4b16-9ad4-dbc3ca9c87dd-7.job;f
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
    @=-;r
    "mobilegeni daemon"=-;r
    "fst_nl_66"=-;r
    "Registry Helper"=-;r
    C:\Program Files (x86)\Mobogenie;fs
    C:\Program Files (x86)\Registry Helper;fs
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
    "NextLive"=-;r
    "SpeedItupFree"=-;r
    "PriceMeterW"=-;r
    "Browser Infrastructure Helper"=-;r
    C:\Users\Schulting\AppData\Roaming\newnext.me;fs
    C:\Users\Schulting\AppData\Local\PriceMeter;fs
    C:\Users\Schulting\AppData\Local\Smartbar;fs
    C:\Users\Schulting\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\DesktopWeatherAlerts.lnk;f
    C:\Users\Schulting\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Weather Alerts.lnk;f
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r
    "AppInit_DLLs"=-;r
    C:\ProgramData\PC Optimizer Pro;fs
    C:\ProgramData\36772395ffc42e33;fs
    C:\Program Files (x86)\cosstminn;fs
    C:\ProgramData\spds90.txt;f
    C:\Windows\SpeedItup Free;fs
    C:\Program Files (x86)\SpeedItup Free;fs
    C:\Windows\SpeedItup Free Setup Log.txt;f
    C:\Program Files (x86)\SearchProtect;fs
    C:\ProgramData\374311380;fs
    C:\Users\Schulting\AppData\Roaming\omiga-plus;fs
    C:\Program Files (x86)\globalUpdate;fs
    C:\Program Files (x86)\video MediaPlay-Air;fs
    C:\Program Files (x86)\di2Re-markit;fs
    chromelook;
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    startupall;
    filesrcm;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
12
Hallo,

Ik heb de stappen uitgevoerd t/m het volgende bericht, want ik kan deze niet vinden.

[*] Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier. [/list][/quote]


kunt u mij vertellen waar ik deze kan vinden?

groeten
13
Hallo,

Onderaan het berichtvenster van het forum waar je het bericht typt staan de tabbladen met de optie om de bijlagen toe te voegen, maar als sit niet lukt mag je het ook even uploaden naar http://www.mijnbestand.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan hier de downloadlink plaatsen. Dan voeg ik het wel even als bijlage toe.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”