Plaats reactie
18
Hallo,

Doe nog wel het volgende;

Malwarebytes kan je laten staan en één maal in de week (na te hebben geupdate) je pc mee scannen.

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:

Download Afbeelding Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Mochten er nog tools of mappen overgebleven zijn dan kan je die zelf verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
19
Ik heb het programma uitgevoerd [een aantal dagen na jouw laatste bericht] maar het ziet er naar uit dat er wat dingetjes zijn gedeletet die niet gedeletet hadden moet worden, of heb ik het mis?

Ik doe het logbestandje er maar even bij.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
20
Jan1958 schreef:Ik heb het programma uitgevoerd [een aantal dagen na jouw laatste bericht] maar het ziet er naar uit dat er wat dingetjes zijn gedeletet die niet gedeletet hadden moet worden, of heb ik het mis?

Ik doe het logbestandje er maar even bij.
Je bedoelt zeker de punten onder:
~ Cleaning system restore ...

Dat zijn/waren gemaakte herstel punten, de herstelpunten zijn verwijderd niet wat er toen is geïnstalleerd.
Er is nu een nieuw en schoon herstelpunt gemaakt zodat als je terug moet vallen op systeemherstel niet meer een besmet punt kan kiezen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”