Gesloten
1
help ik kan niks meer downloaden op mijn pc dan geeft hij dit aan mislukt viruscan is mislukt
en ik snap er niet veel van wat moet ik doen kan iemand me helpen
2
thomasgriesdoorn schreef:help ik kan niks meer downloaden ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( op mijn pc dan geeft hij dit aan mislukt viruscan is mislukt
en ik snap er niet veel van wat moet ik doen kan iemand me helpen
3
Hallo en welkom op het forum,

Zet de onderstaande tool even over met een USB-stick las het downloaden niet lukt en voer deze vervolgens eens uit.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Farbar Recovery Scan Tool logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "FRST.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Het logbestand met de naam "Addition.txt" hoeft u niet te plaatsen, alleen wanneer hier specifiek om wordt gevraagd.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”