Gesloten
1
Ik weet dat er al wat onderwerpen hier over zijn maar ik ben een totale nietweter en snap niets van wat er staat.
Is er misschien iemand die mij kan helpen? Misschien helpen op afstand misschien?

Alvast hartstikke bedankt voor jullie reactie!

Groetjes,
Yvonne
2
Hallo en welkom op het forum,

Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Downloaden RSIT Uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
RSIT Logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Download Afbeelding OTL naar het bureaublad.

OTL uitvoeren
  • Dubbelklik op "OTL.exe" om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Wanneer er een melding verschijnt van het gebruikersaccountbeheer klik dan op "Ja / Yes".
  • Vink bovenin OTL de optie "Scan all users" aan.
  • Klik nu op de knop "Run Scan" Afbeelding.
  • Wanneer OTL gereed is zullen er twee log bestanden worden geopend met de naam (OTL.txt) en (Extras.txt).
  • Voeg beide bestanden nu als bijlage toe aan het volgende bericht.
OTL logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "OTL.txt" & "Extras.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op het bureaublad)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Bij deze de bestanden.... echt geweldig dat je me helpt hoor !
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
11
Hallo,

Geen probleem, we kunnen op een later moment gewoon verder... :good:

Start Afbeelding OTL opnieuw.
  • Kopieer en plak In het Custom Scans/Fixes Afbeelding veld de onderstaande code.
    Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    :Commands
    [CREATERESTOREPOINT]
    :OTL
    SRV - [2014-01-01 10:38:24 | 002,301,216 | ---- | M] (Conduit) [Auto | Running] -- C:\Program Files (x86)\SearchProtect\Main\bin\CltMngSvc.exe -- (CltMngSvc)
    IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://websearch.wisesearch.info/?pid=969&r=2013/10/21&hid=14005791438826283327&lg=EN&cc=NL&unqvl=39
    IE - HKLM\..\SearchScopes\{01bd49d7-c76b-4310-8beb-14d7e5f322c6}: "URL" = http://search.easylifeapp.com/?q={searchTerms}&pid=512&src=ie2&r=2013/06/28&hid=3962866325&lg=EN&cc=NL
    IE - HKLM\..\SearchScopes\{BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE}: "URL" = http://websearch.wisesearch.info/?l=1&q={searchTerms}&pid=969&r=2013/10/21&hid=14005791438826283327&lg=EN&cc=NL&unqvl=39\
    IE - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.conduit.com/?ctid=CT3314958&octid=EB_ORIGINAL_CTID&SearchSource=55&CUI=&UM=2&UP=SP60E7720E-BA68-4EB5-8176-E1AD8283AD79
    IE - HKCU\..\SearchScopes\{014DB5FA-EAFB-4592-A95B-F44D3EE87FA9}: "URL" = http://search.conduit.com/Results.aspx?ctid=CT3314958&octid=EB_ORIGINAL_CTID&SearchSource=58&CUI=&UM=2&UP=SP60E7720E-BA68-4EB5-8176-E1AD8283AD79&q={searchTerms}
    IE - HKCU\..\SearchScopes\{01bd49d7-c76b-4310-8beb-14d7e5f322c6}: "URL" = http://search.easylifeapp.com/?q={searchTerms}&pid=512&src=ie2&r=2013/06/28&hid=3962866325&lg=EN&cc=NL
    IE - HKCU\..\SearchScopes\{0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}: "URL" = http://www.delta-search.com/?q={searchTerms}&affID=119776&babsrc=SP_ss&mntrId=90553E4BD6F048E6
    IE - HKCU\..\SearchScopes\{BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE}: "URL" = http://websearch.wisesearch.info/?l=1&q={searchTerms}&pid=969&r=2013/10/21&hid=14005791438826283327&lg=EN&cc=NL&unqvl=39
    FF - HKEY_CURRENT_USER\software\mozilla\Firefox\Extensions\\{5a95a9e0-59dd-4314-bd84-4d18ca83a0e2}: C:\Program Files (x86)\Wajam\Firefox\{5a95a9e0-59dd-4314-bd84-4d18ca83a0e2}.xpi
    O2 - BHO: (webget) - {dc264a72-fa75-4948-b881-ea8eff8e5dd2} - C:\Program Files (x86)\webget\webgetbho.dll File not found
    O4 - HKCU..\Run: [AppSafe] C:\Program Files (x86)\AppSafe\AppSafe.exe File not found
    O20:64bit: - AppInit_DLLs: (C:\PROGRA~2\SearchProtect\SearchProtect\bin\SPVC64Loader.dll) - C:\Program Files (x86)\SearchProtect\SearchProtect\bin\SPVC64Loader.dll (Conduit)
    [2014-06-03 23:11:35 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files (x86)\webget
    [2014-06-09 12:00:00 | 000,000,266 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\AppSafe.job
    @Alternate Data Stream - 135 bytes -> C:\ProgramData\Temp:9E00596C
    @Alternate Data Stream - 134 bytes -> C:\ProgramData\Temp:373E1720
    
    :Files
    ipconfig /flushdns /c
    :Commands
    [RESETHOSTS]
    [PURITY]
    [emptyjava]
    [EMPTYFLASH]
    [reboot]
    
  • Klik op Run Fix bovenaan.
  • Laat het programma ongehinderd werken, herstart de computer als het klaar is en sla de log op die verschijnt.
  • Open OTL weer en klik op Quick Scan bovenaan.
OTL logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand van de "Quick Scan" en van de "Fix" als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
14
Goedemorgen,

Voer nu ook ter controle nog eens een bedreigingsscan uit met Malwarebytes Anti-Malware.

Download Afbeelding MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
    • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
    • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
    • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
    • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
    • Selecteer het laatste Scanlogboek en klik op de knop Bekijk.
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
    • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
Afbeelding MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand wat u zojuist heeft opgeslagen als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware bij Historie > Programmalogboeken)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
15
Bij deze het scanlogboek als bijlage
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”