Gesloten
16
Hallo,
Hierbij het ComboFix logbestand
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
17
Hallo,
Hierbij ComboFix logbestand
Gr Naveke
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
18
Hallo,
Even ter verificatie;
Ik heb een paar minuten geleden een bericht verzonden behorend bij dit onderwerp met als bijlage ComboFix.txt oftewel het logbestand.
Zie dat echter niet terug in berichtencyclus.
Hebben jullie dit bericht ontvangen?
Groet
Naveke
20
Hallo,

Gebruik de AVG verwijdertool om AVG te verwijderen: http://www.avg.com/nl-nl/utilities" onclick="window.open(this.href);return false;
Herstart je pc en installeer daarna AVG opnieuw: http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 08&t=11109" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
21
Hallo,
Dat is nu net de kern van het probleem: de PC noch onder Firefox noch onder IE maakt downloads af. Hij blijft steken op het laatste eindje.
Zoals gezegd is het vreemde dat downloads van ZHP en ComboFix wel normaal verlopen, maar alle andere waaronder AVG, Avast etc dus niet en dat geldt ook voor Flashplayer.
Desondanks heb ik wel geprobeerd de verwijdertool te downloaden, maar zoals te verwachten geen effect oftewel de download wordt niet afgerond.
Nog andere oplossingen achter de hand?
Groet, Naveke
22
Naveke schreef:Hallo,
Dat is nu net de kern van het probleem: de PC noch onder Firefox noch onder IE maakt downloads af. Hij blijft steken op het laatste eindje.
Zoals gezegd is het vreemde dat downloads van ZHP en ComboFix wel normaal verlopen, maar alle andere waaronder AVG, Avast etc dus niet en dat geldt ook voor Flashplayer.
Desondanks heb ik wel geprobeerd de verwijdertool te downloaden, maar zoals te verwachten geen effect oftewel de download wordt niet afgerond.
Nog andere oplossingen achter de hand?
Groet, Naveke
Zet die verwijdertool eens via een andere pc op een USB stick en voer het dan eens uit.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
23
Dat heb ik gedaan en Remover uitgevoerd, maar nog steeds wordt de AVG download niet afgerond.
Krijg nu ook de melding Windows geen gegevensdrager Exception Processing Message c0000013 Parameters 75b0bf7c 4 75b0bf7c 75b0bf7c
De melding krijg ik, wat ik ook doe, niet weg. Heb systeemrestore uitgevoerd, maar die melding blijft terugkomen.
Wat nu gedaan?
24
Naveke schreef:Dat heb ik gedaan en Remover uitgevoerd, maar nog steeds wordt de AVG download niet afgerond.
Krijg nu ook de melding Windows geen gegevensdrager Exception Processing Message c0000013 Parameters 75b0bf7c 4 75b0bf7c 75b0bf7c
De melding krijg ik, wat ik ook doe, niet weg. Heb systeemrestore uitgevoerd, maar die melding blijft terugkomen.
Wat nu gedaan?
Is de USB stick al uit de pc gehaald zo nee doe dat en herstart je pc.
Vertel of dit heeft geholpen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
25
USB stick uit PC gehaald en USB-aansluiting die er al inzat weer teruggeplaatst en de melding blijft weg.
Heb trouwens Comodo Internet Security gedownload en geinstalleerd. Is nu aan het scannen.
AVG wil nog steeds niet lukken en dat geldt ook voor Adobe Flashplayer.
Het lijkt wel of het systeem eerder geinstalleerde programma's niet accepteert. Is er mogelijk een alternatief voor Adobe Flashplayer?
26
Hallo,

Google Chrome gebruiken daar zit hij in :good:
Is misschien ook veiliger nu XP niet meer word ondersteunt: http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 33&t=12704" onclick="window.open(this.href);return false;


Voer ZHGDiag nog eens uit kan ik kijken of ik AVG voor je kan verwijderen.
ZHPDiag uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op de snelkoppeling met de naam ZHPDiag
  • Het startvenster verschijnt, klik nu op "Configureren".
  • Als de taal niet als Nederlands is ingesteld klik rechts onderaan op het Afbeeldingicoontje "Sélectionner une langue" en kies "Néerlandais".
  • Klik daarna links onderaan op het Afbeelding icoontje "Diagnosemogelijkheden".
  • Er wordt nu een scan van je systeem gemaakt wacht geduldig tot deze voltooid is.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image ZHPDiag.txt logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "ZHPDiag.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op het bureaublad.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
27
Hallo
de scan met Commod Internet Security Premium heeft het probleem opgelost.
Er zat een blijkbaar hardnekkig virus in de weg: Virus.Win32.Sality.Gen@84752119.

De PC kan nu weer zonder problemen Flashplayer en AVG downloaden.
De vraag is nu nog welke antivirusprogramma: AVG downloaden of Commodo Ineternet Security Premium handhaven.
Graag jullie advies.
Enne natuurlijk bedankt voor het meedenken en adviseren. Ik heb er weer veel van geleerd. :dank: :dank:

Gr Naveke
28
Naveke schreef:Hallo
de scan met Commod Internet Security Premium heeft het probleem opgelost.
Er zat een blijkbaar hardnekkig virus in de weg: Virus.Win32.Sality.Gen@84752119.

De PC kan nu weer zonder problemen Flashplayer en AVG downloaden.
De vraag is nu nog welke antivirusprogramma: AVG downloaden of Commodo Ineternet Security Premium handhaven.
Graag jullie advies.
Enne natuurlijk bedankt voor het meedenken en adviseren. Ik heb er weer veel van geleerd. :dank: :dank:

Gr Naveke
Dat is mooi om te horen, neem de virusscanner waar jij je het beste bij voelt ze doen niet veel voor elkaar onder.

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:

Download Afbeelding Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
  • Reset system settings
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Mochten er nog tools of mappen overgebleven zijn dan kan je die zelf verwijderen. Waaronder ZHP deze kan je verwijder onder programma's en onderdelen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
30
Hallo,
Tooltje uitgevoerd en ga zometeen al mijn wachtwoorden wijzigen.
Overigens wat de paniek rond XP betreft: Er zijn hier (Servie) nogal wat illegale versies van XP geinstalleerd. Als ik van ieder van die illegale 1 euro zou krijgen, had ik een rijk bestaan.
Maar goed, deze versies kregen natuurlijk al niet de beveiligingsdownloads van MicroSoft. Op degenen waarop ik antisoftware heb gezet en nog wat opschoontools tot op heden geen problemen ondervonden. Van diegenen waarop dat niet is gebeurd, weet ik dat ze bij problemen gewoon een herinstallatie uitvoeren en klaar is Kees. Denk dan ook dat het met dat hacken wel meevalt.
Op mijn eigen PC heb ik door jullie aanbevolen ectra beveiligingssoftware geinstalleerd. Bovendien blijft Avast nog 3 jaar ondersteunen. Ik zie wel hoe het loopt.

Gr Naveke en nogmaals :dank: en voorlopig :offtopic:
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”