Gesloten
1
Help!!! Ik weet niet wat ik moet doen..........

Ik heb een hp Pavilion dv4000 laptop.....al wat jaartjes oud, maar toch nog goed.........tot nu...........hij is super traag!!! Internet gaat nog wel, duurt ook lang, maar voor de rest is er niet mee te werken!!!

Wie wil/kan mij helpen???
2
Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Downloaden RSIT Uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
RSIT Logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
3
Heel fijn dat je me wil helpen, alvast bedankt...... :bow:

Ik heb het uitgevoerd...zie bijlage
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Het is gekomen doordat deze een tijdje niet gebruikt is. Ondertussen heb ik wat updates uitgevoerd en wat grote programma's verwijderd. Ik moet nu zeggen dat hij al een stuk sneller is....het is nu best goed te doen.......ik kijk het nog een tijdje aan, mocht hij weer trager worden laat ik het wel weer weten.

Super bedankt voor je hulp......ik ben er erg blij mee... :dank:
6
Geen dank, en qua het opschonen kan je ook CCleaner nog eens uitvoeren dit wil ook nog wel eens helpen.

Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad.

Installeer CCleaner en start CCleaner op.
  • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
  • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Opschonen.
  • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
  • Sluit hierna CCleaner af.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Omdat het probleem is verholpen wordt dit topic gesloten en verplaatst naar de sectie opgeloste problemen / logs.
  • Als u dit topic heropent wilt hebben, dan kunt u mij of één van moderators een (PB) privébericht sturen met een link naar dit betreffende topic.
  • Indien het topic al langere tijd is gesloten kunt u het beste hier een nieuw topic aanmaken met uw probleemomschrijving, en eventueel verwijzen naar dit gesloten topic.
  • Voor alle andere vragen kunt u in het juiste forum een nieuw onderwerp starten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”