Gesloten
17
Juister;

toch nog even de tijd gevonden; ik moet zeggen, tot nu toe zie ik dat vervelende venster niet meer tevoorschijnkomen...... :D
maar laat ik niet tevroeg juichen.... ff.....morgen weeropstarten

'm wat was 't nou????? Ik snap 't geheim v..d. smit, maar toch, oorzaak?

Ik zal vanavond nog nog ff de driver van eizo installeren; dat is een off. CD van Wacom, dus dat kan niet verkeerd zijn

Ik hoor 't wel,

In ieder geval tot nu toe hartstikke bedankt :bow:

Sata
18
Laat morgen maar weten, waarschijnlijk komt het door iets geinstalleerd te hebben en dan op volgende>volgendevolgende>volgendevolgende>volgendevolgende>volgendevolgende>volgende klikken?
*******
Afbeelding

Twitter - - -
**
facebook
******
AQMRB - Alliance of Qualified Malware Removal Boards
19
Juister;
te vroeg gejuicht..

Ik achreef in mijn vorige bericht, dat ik de wacom driver moest installeren, maar ik bedoelde natuurlijk de install. cd van Eizo easy pix.
Om mijn eizo monotor te calibreren...

Ik had 't wacom tablet opnieuw geïnstalleerd, moest toch gebeuren, en daarna de install. cd van Eizo easy pix;
ik kreeg een foutmelding, dat deze al was geïnstalleerd, en de install. werd gestopt; kort erna kwam dat rot dialoog venster weer tevoorschijn....

Ik kan mij niet voorstellen dat die cd ermee te maken heeft; het heeft al 2 jr goed gewerkt zonder foutmeldingen

Shit hé

grt
Sata
20
JuissterHallo

Wat zal ik doen; Eizo (monitor) easy pix eerst dé-ïnstallerenmet Revo uninstaller oid, en dan de laatste test nog een keer doen ?

Mogelijk heeft dat ermee te maken, wat ik raar zou vinden want 't het altijd goed gewerkt?

Ik heb de laatste maanden niets geïnstalleerd, of op dubieuse website geweest.
Alleen update's van Java, adobe en MS

grt
Sata
22
Hoi Juisster;

Gisteravond laat een poging gedaan, en een beetje dom gedaan....
Ik kon 't CFScript.txt niet vind ( logisch achteraf)....en dacht ( moet je ook niet doen) oja, ik heb 't laatste
.txt file een andere naam gegeven....in combofix.txt, dat moet ik veranderen in CFScript.txt...
en dat in combofix.exe gesleept... :-[

Goed, zo te zien geen desatreuze gevolgen... alleen kwam die melding vrijwel gelijk na 't opstarten te voorschijn, en gisteren duurde 't
ong. 4 uur vordat de melding kwam; eigenlijk vrijkort nadat ik Outlook had opgestart.

Ik heb nu vandaag een nw. CFScript.txt gemaakt en dat gesleept naar combofix.exe en die laatste test wer gedaan.
Hij draait nu een aantal uren en nog geen scherm.

Ik zal zo outlook openen/starten en wat dat doet.

bijl. de .txt file van vandaag

grt Sata
23
Bij deze de bijlage :-[

grt Sata
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
24
Hoi Juisster

na 4 uur draaien v.d. pc geen melding. ( net als gisteren )
Ik start outlook, geen melding; ik haal mijn mails op en ff later dat domme venster met de melding.
:evil:
Wat mij de laatste tjd ook opviel, dat outlook met enige regelmaat blijft "hangen" Ik moet 'm dan afsluiten, en kan 'm gelijk weer opstarten, en verder werken zonder problemen

grt

Sata
25
Ik denk dat outlook een soort van corrupt geraakt is, wellicht het beste om deze te verwijderen en dan opnieuw te installeren met behulp van de CD.
*******
Afbeelding

Twitter - - -
**
facebook
******
AQMRB - Alliance of Qualified Malware Removal Boards
26
Juister;

daar dacht ik ook al aan, en d ga dat zeker proberen.

Overigens, vandaag bewust outlook niet gebruikt; en na enige tijd toch weer dat vervelende venster..

wordt vervolgd

grt
Sata
28
Juisster;

Ik ben iets verder;
Ik keek toevallig in Taakbeheer /toepassingen, en zag dat die melding in de taakbalk met die "Dialoog venster van interactieve etc” daar ook stond. Ik klikte v met de RMK op deze toepassing, en kon hierdoor naar “ Proces” gaan.
Stom, niet eerder aangedacht.
Daar zag ik, dat het en proces was van “Image” > gebruiker HP > bij Proses Id. stond: 7848 ( opm. mij: dit nr veranderd als je dat venster/melding wegklikt) , bij opdracht regel stond “UIDetect.exe” / bij beschrijving stond “UIDetect.exe” 200 , bij beschrijving stond: “ Detectie van int. actieve servive”,
En “Ingeschakeld.
Deze geprobeerd uit te schakelen; dat kon niet.

Kan je hier iets mee?

Alvast bedankt

Sata
29
Op deze manier uitschakelen werkt niet, maar wellicht wel via msconfig en dat zal het probleem oplossen denk ik.
Ga naar uitvoeren (in de start en run) en tik daar msconfig, tapblad opstarten.
*******
Afbeelding

Twitter - - -
**
facebook
******
AQMRB - Alliance of Qualified Malware Removal Boards
30
Juisster
Bedankt voor de tip;

Omdat vandaag de melding niet meer verscheen, wacht ik nog ff om daar in te grijpen; omdat dit een service schijnt te zijn; die
ook in verbinding staat met andere service's.

Mocht de melding wegblijven, dan laat ik het ff zo. Het enigste wat ik verder gedaan heb; is een herstel aan Outlook.
Hééél misschien zou dit het lukken zijn.....

grt

Sata
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”