Gesloten
62
Het wordt er niet beter op.
Als ik verkenner wil opstarten nadat hij gecrasht is of in een verkennerscherm op de rechtermuisknop klik, crasht de verkenner en start deze weer opnieuw op.
63
Hoi, ik zie je laatste reactie nu pas, dacht al, duurt wel lang haha, maar bij teruggaan na bericht, ging deze pagina terug naar pagina 4 met als laatste mijn vraag...
64
Hoi, de 2 geselecteerde items heb ik verwijderd; nu dus maar weer even afwachten. IK merk dat ik nu, i.t.t. zojuist, weer op rechtermuisknop kan klikken zonder dat verkenner crasht of blijft hangen, dus wie weet is dit de oplossing. Maar zoals al eerder gezegd: niet te vroeg juichen. ;)
66
Hoi, ik heb goede hoop! Tot nu toe is de verkenner niet meer blijven hangen :D . Maar nog maar even afwachten voor de zekerheid; ik laat iig nog wat van me horen. Nogmaals bedankt alvast!
68
Hoi, we zijn inmiddels 5 dagen verder na mijn laatste reactie hier.
Windows verkenner is niet meer blijven hangen; ik ga er dus vanuit dat mijn pc-probleem dus uit de wereld is.
Bij deze nogmaals mijn hartelijke dank voor je hulp en de tijd en moeite die je er in gestoken hebt!
Met vriendelijke groet, Ruud. :good:
69
Hoi,

Graag gedaan en fijn te horen dat het probleem is verholpen... :good:

Download Afbeelding Delfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Activate UAC
  • Remove disinfection tools
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
71
Hoi,

Nogmaals graag gedaan, en voor vragen en of problemen kan je hier altijd aankloppen... :good:

Omdat het probleem is verholpen wordt dit topic gesloten en verplaatst naar de sectie opgeloste problemen / logs.
  • Als u dit topic heropent wilt hebben, dan kunt u mij of één van moderators een (PB) privébericht sturen met een link naar dit betreffende topic.
  • Indien het topic al langere tijd is gesloten kunt u het beste hier een nieuw topic aanmaken met uw probleemomschrijving, en eventueel verwijzen naar dit gesloten topic.
  • Voor alle andere vragen kunt u in het juiste forum een nieuw onderwerp starten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”