Gesloten
18
Hoi, nee, dit gebeurt bij willekeurige mappen en het vreemde is dat ik wel weer een nieuwe map kan openen (ook dezelfde map die blijft hangen) en in de andere geopende mappen kan werken.
19
Hoi,

Klik op Start en vervolgens op Computer
Klik op organiseren en selecteer map- en zoekopties in de vervolgkeuzelijst
Klik op het tabblad weergave in het venster Mapopties . .
Vink het selectievakje aan voor de optie Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen
Verwijder het vinkje voor de optie het pictogram op de miniaturen weergeven
Klik op OK om het venster Mapopties te sluiten

Herstart de computer en kijken of de verkenner nu nog steeds crasht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
20
Hoi, ik zie met de beste wil van de wereld geen "organiseren" staan bij computer.
Maar als ik deze instelling bij mapopties wijzig via het coniguratiescherm heeft dit dan hetzelfde effect? IK ga er vanuit dat dit het geval is.
23
Hoi, los van het feit of mijn probleem nu is opgelost, ben ik hier niet blij mee.
Ik zie nu geen voorbeelden meer van bv. foto's e.d., terwijl dit altijd wel het geval was terwijl deze laatste wijziging niet had plaatsgevonden.
24
Ik heb pc opnieuw opgestart en beide instellingen weer omgedraaid, maar tot nu toe is nog geen Windowsscherm blijven hangen; maar niet te vroeg gejuicht...
Ik laat in ieder geval wel weten of dit zo blijft.
26
Ok, maakt niet, ik was gisteren ook weg ;). Maar ik laat je in ieder geval weten of het gelukt is of niet.
Hoe dan ook, mijn dank voor de moeite en je hulp.
28
Windows-schermen zijn niet meer blijven hangen; ga er dus vanuit dat mijn probleem is opgelost.
Ook heb ik het idee dat bv. Opera stabieler draait; zal wel komen door de rommel die verwijderd is.
In ieder geval nogmaals mijn hartelijke dank voor de moeite en hulp!
Gr. Ruud
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”