Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Forumregels
Lees dit a.u.b. eerst!!!

In dit forum gedeelte worden diverse infecties en 'malware' varianten (individueel) besproken en toegelicht met achtergrond informatie.
Deze informatie & beknopte 'verwijder' instructies zijn geheel onafhankelijk van welke situatie dan ook, indien uw computer met één van deze 'malware' varianten is geïnfecteerd kunt u natuurlijk gebruik maken van de beschreven 'removal (verwijder) instructies', maar dit geeft geen garantie dat uw computer dan ook geheel 'malware' vrij is.

U kunt dan ook het beste een nieuw 'onderwerp (topic)' starten in dit forum gedeelte waarin u uw problemen voorlegt.
Door middel van de door uw geplaatste 'logfiles' zal er een analyse plaatsvinden, en aan de hand hiervan zal uw probleem ook 'individueel' behandeld worden door één van de 'leden' van het (security team)

Plaats aan de hand van dit stappenplan (klik) de verkregen logjes op het forum.

Via deze link >klik< kunt u een account aanmaken op het forum.

juwo
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
AM: malwarebytes

weer een virus die terug blijft komen na herstarten

zo 02 sep, 2018 17:47:58

bedankt voor de laatste keer dat jullie mij hebben geholpen met een adware virus weg te halen,

maar ik heb nu weer een probleem weer 1 virus die terug blijft komen zelfs al ik anti malwarebytes run op me computer en de virussen laat weghalen, dan restart ik en dan zijn ze weg. Maar als ik het dan nog een keer weer afsluit en dan volgende dag terug kom zitten er weer 24 malware virussen en PUP's in me computer

help me aub met deze virussen weg te halen, bedankt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

PeterJ
Security Helper
Security Helper

Re: weer een virus die terug blijft komen na herstarten

zo 02 sep, 2018 19:00:16

Hallo,

Heb je een keer een taalpakket op deze  Windows 7 computer geinstalleerd ?

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

PeterJ
Security Helper
Security Helper

Re: weer een virus die terug blijft komen na herstarten

wo 05 sep, 2018 19:43:18

Wil het lukken ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)