Uw Computer is geblokkeerd
Alle activiteiten van deze computer is opgenomen.
Als u webcam werden video's en foto's bewaard voor identificatie webcam.
Uw computer is geblokkeerd door het systeem van een automatische informatiecontrole
Waarom?
Dat kan gebeuren om één van de volgende redenen:
1. Uw computer werd gebruikt om verboden websites te raadplegen.
2. Uw computer werd gebruikt om verboden websites te bekijken die elementen van kinderpornografie bevatten.
3. Uw computer werd gebruikt om verboden informatie door te geven.
4. Uw computer werd gebruikt voor het bewaren/bekijken van illegaal content
Hoe is het te verbeteren?
Volgens de wet " Over informatiecontrole en bescherming van informatie" d.d. 02-01-2012 bent u verplicht een boete ten hoogte van 100 euro te betalen. Om de betaling van de boete te vergemakkelijken bieden wij een beschermende betalingswijze aan via vouchers Ukash. U dient vouchers ter waarde van 100 euro in totaal te kopen, daarna hun nummer in het betaalformulier in te schrijven en daarna op het knopje "code versturen" te klikken.
Wat gebeurt er nadat ik de code heb ingevoerd?
Nadat die code door ons systeem wordt gecontroleerd, wordt uw computer onmiddellijk gedeblokkeerd. Als u twee codes a €50 intoetst, toetst u eerst een code, en, nadat u de bevestiging heeft ontvangen, voert u de volgende code in.
Wat moet ik doen als problemen zijn ontstaan?
Als het u niet gelukt is om welke reden dan ook de boete via het beschermde systeem te voldoen, dient u een e-mailbericht te schrijven naar het volgende adres cyberpolice@fbi.gov, waarin u uw adres en codes van vouchers(-s) Ukash ter waarde van 100 euro moet aangeven.
Nadat u code door ons systeem is gecontroleerd, wordt uw computer onmiddellijk gedeblokkeerd.
Removal Instructies
Stap 1
Start de computer op in de veilige modus
Stap 2
Download MalwareBytes' Anti-Malware (website) en sla het op je bureaublad op.
Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.
Zorg dat er na de installatie een vinkje is geplaatst bij:
- Update MalwareBytes' Anti-Malware
- Start MalwareBytes' Anti-Malware
- Je krijgt hier ook de keuze om de evaluatie versie van MBAM te gebruiken, indien je dit niet wilt vink dit dan uit.
Indien een update gevonden wordt, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.
Bij problemen!!! (Lees de onderstaande instructies)
- Zodra het programma gestart is, ga dan naar het tabblad "Instellingen".
- Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
- Ga daarna naar het tabblad "Scanner", kies hier voor "Snelle Scan".
- Druk vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
- Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
- Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
- Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: "Verwijder geselecteerde".
- Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
Stap 3
Download DDS van sUBS van één van deze locaties en plaats het op je bureaublad:
DDS - Bleeping Computer download.
DDS - Bleeping Computer download.
DDS - Infospyware.
DDS is een diagnosetool en maakt gebruik van scripts.
Schakel je beveiligings software uit voordat je DDS uitvoert!
Dubbelklik op DDS om de tool te starten.
DDS zal 2 logfiles openen:
* DDS.txt
* Attach.txt
Een scherm vraagt je om beide logjes op te slaan omdat de logjes weg zullen zijn als je ze sluit.
Sla de logjes op bijvoorbeeld op je bureaublad of een andere plaats waar je ze makkelijk terug vind.
Plaats de logs van MalwareBytes' Anti-Malware en DDS in een nieuw onderwerp op het forum.
Technische details
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Update"="C:\\Documents and Settings\\Gebruiker\\Application Data\\system\\winlogon.exe"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"Shell"="Explorer.exe, C:\\Documents and Settings\\Gebruiker\\Application Data\\system\\winlogon.exe"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Update"="C:\\Documents and Settings\\Gebruiker\\Application Data\\system\\winlogon.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Update] C:\Documents and Settings\Gebruiker\Application Data\system\winlogon.exe
O4 - HKCU\..\Policies\Explorer\Run: [Update] C:\Documents and Settings\Gebruiker\Application Data\system\winlogon.exe