Plaats reactie
46
Dit soort conflicten zijn vaak ook te wijten aan de betreffende werknemer die het in behandeling neemt, de één is zeer begaand met zijn klant terwijl de ander er lak aan kan hebben maar dat zegt meer over het personeel van de helpdesk dan over de KPN zelf
klopt , je wilt niet weten hoeveel verschillende mailtjes ik al van weet ik veel hoeveel personen heb gehad, de een zegt dit de ander dat.

Ik was vroeger al klant bij KPN , heb 1 keer een overstap gemaakt, nu toch weer terug bij KPN ,( ben ook vanwege dit gedonder) overgestapt maar ik ga toch echt weer weg bij KPN.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiliging & Privacy”