Plaats reactie
1
Windows 10 mei 2020-update staat vanaf (28 mei) klaar.
Wacht tot deze via je updates word aangeboden je kan dat handmatig testen.

Klik Start > Instellingen, Bijwerken en beveiliging. Het kan zijn dat er nog eerdere updates voor je klaar staan om geïnstalleerd te worden.
Klik dan op Downloaden en installeer alle resterende updates en herstart je pc.
Zoek hierna wer op updates word dan Windows 10, versie 2004 aangegeven kan je die Downloaden en installeren.

Belangrijk: maak voor de zekerheid eerst een backup. Handleiding.

Bron: https://www.computeridee.nl/nieuws/wind ... -je-klaar/
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Maxstar schreef: 28 mei 2020 11:27 Ook deze feature-update zorgt weer voor de nodige problemen, zo meldt Windows Latest. Het gaat onder meer om verbindingsproblemen met Bluetooth, problemen met (oudere) audio- en videodrivers, spontane reboots, BSOD's.
Deze bekende youtuper zegt dat het vaak de schuld is van de gebruiker doordat die veranderingen heeft aangebracht :hmm:

Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
Dat kan, maar dan denk ik gelijk aan gebruikers die volop in de weer gaan met cleaning-tools, driver-updaters e.d. Maar bij systemen die eerder nooit problemen hadden denk ik toch dat het om een 'brakke' update gaat. Ik wacht daarom altijd enige tijd met het installeren van updates, even de kat uit de boom kijken. :D
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Maxstar schreef: 28 mei 2020 15:20 Ik wacht daarom altijd enige tijd met het installeren van updates, even de kat uit de boom kijken. :D
Kan nooit zolang wachten :whistle:
Net versie 2004 erop gezet ging goed kan alleen niet direct vinden van whoow daar heb ik wat aan of valt op.
Ja alleen Cortana ineens op de taakbalk (doet het toch niet in Nederlands) dus die weer verwijderd.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Ik heb vandaag toch ook maar deze onderdelen-update geïnstalleerd, wat me direct opviel is dat (versie 2004) op mijn wat oudere laptop een stuk beter draait. Ook is het probleem met de foutmeldingen (0x80070057 en 0x80070015) bij een openen van een Application Guard-Venster in Edge verholpen. :smiley_swinging:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
Phuuu... je zal maar zo'n machine hebben en je zit dan met dit uitval.
Ik ben toch blij dat ik nooit haantje de voorste speel met dat soort updates. Zal nu niets gedaan hebben maar in het verleden heeft het me al wat irritatie bespaard. :)
Greetings, Black Tiger.
11
De (cumulatieve) update KB4557957 voor Windows 10 2004 zorgt voor problemen met geforceerde herstarts. Microsoft zegt dat het probleem met het Local Security Authority-proces op sommige systemen zal leiden tot geforceerde herstarts en dat de waarschuwing "your pc will automatically restart in one minute" wordt weergegeven.

Code: Selecteer alles

“A critical system process, C:\WINDOWS\system32\lsass.exe, failed with status code c0000008. 
The machine must now be restarted,” the error message reads, according to several users reports.
Microsoft heeft aangegeven dat ze op de hoogte zijn van de problemen met het LSASS-bestand en het is van plan om een ​​update uit te brengen in een aankomende release. Die mogelijk al op 14 juli verschijnt.

https://www.windowslatest.com/2020/06/2 ... indows-10/
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiliging & Privacy”