Plaats reactie
1
Vanaf 2 April rolt de update KB4490481 uit om je Windows klaar te maken voor volgende week wanneer er weer een nieuwe versie komt.
Windows 10 versie 1903 rolt dan van de band, met de update KB4490481 hoopt Microsoft dat er minder problemen ontstaan na
de update.
Hier de lijst aan fixen die in de update zitten: https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... -kb4490481
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
2
Nieuwe versie 1809? Bedoel je misschien “Nieuwe versie van Windows 10 in aantocht”?
Dat zal dan versie 1903 zijn, als die tenminste zo gaat heten.

Waar las jij dat versie 1903 volgende week al uitkomt voor de gewone gebruikers? Ik kon zelf nog geen exacte datum daarvoor vinden.
Hij wordt verwacht ergens in april, maar of dat ook gaat lukken is nog niet bekend, dacht ik.
Rare benamingen zijn het ook.
Versie 1803 kwam niet uit in maart 2018, zoals je zou denken, maar pas eind april.
Versie 1809 kwam niet uit in september (de negende maand) van 2018, maar in oktober en werd al snel weer ingetrokken.
Ze zouden vanaf nu beter de codenamen aan kunnen houden, dus 19H1 voor de versie van Windows 10 die ergens in het voorjaar van 2019 uitkomt, en 19H2 voor de versie die ergens in het najaar uit zal komen. Op die manier prikt Microsoft zich niet vast aan een maand.
3
Je heb helemaal gelijk 1903, en ik kan niet meer het artikel terug vinden.
"De volgende hoofdversie van Windows 10 is Windows 10-versie 1903 (de update van april 2019 of 19H1); als de zaken volgens plan verlopen, wordt deze in maart / april 2019 vrijgegeven."


Dus de juiste datum durf ik dan ook niet meer te geven maar dat Microsoft druk bezig is met voorbereidingen is te merken met updates tussendoor.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiliging & Privacy”