Plaats reactie
1
IE en Edge zelfs samen nek-aan-nek met worstelend Firefox.
Het gaat nog slechter met de populariteit van Edge dan we al dachten, want veel van het gemeten gebruikersverkeer blijkt te komen van criminelen die de browser van Microsoft als platform gebruiken. Microsoft lijkt de browser-oorlog zelfs te verliezen van een gemarginaliseerd Mozilla.
Als we bijgestelde data van statistiekenboer Net Applications mogen geloven, is Microsofts browser Edge nóg minder populair dan eerder werd aangenomen. Het afgelopen jaar werd Edge als primaire browser bij 15 tot 12 procent van de Windows 10-gebruikers opgemerkt. De trend was neerwaarts met een daling van 11 procent tussen mei 2016 en november 2017.

Klik hier om het artikel te lezen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
2
Ik vraag me alleen af waarom Webwereld in dat stuk dan spreekt van "worstelend" Firefox als die browser aan 't winnen is van IE en Edge. :)
Maar ik kan het me voorstellen Edge heeft gewoon een onhandige interface en dat vinden gebruikers niet fijn. Ken er zat die IE terug gingen installeren. Of meteen overstapten op Chrome of Firefox.
Greetings, Black Tiger.
3
Ken er zat die IE terug gingen installeren. Of meteen overstapten op Chrome of Firefox.
Naast Edge is op Windows 10 nog gewoon Internet Explorer 11 ge-installeerd.
Wil je IE11 in plaats van Edge gebruiken, maak dan een snelkoppeling op je bureaublad naar het bestand C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe of C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
4
Naast Edge is op Windows 10 nog gewoon Internet Explorer 11 ge-installeerd.
Was dat al vanaf het prille begin zo? Want ik meen me te herinneren dat hij eerst echt geinstalleerd moest worden, m'n geheugen kan me echter parten spelen, dat zou me ook niet verbazen met W10 gezien ik dat zelf niet gebruik.
Anyway, wel handig om te weten hoe je hem terug op 't bureaublad zet, handige tip!
Maar persoonlijk hou ik 't wel bij Firefox. ;)
Greetings, Black Tiger.
5
Was dat al vanaf het prille begin zo?
Volgens mij wel. In iedere geval al in Windows 10 versie 1511
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
6
Outlook.com heeft weer eens een storing-abonnement.
Afbeelding Men kunt geen berichten versturen en ontvangen, berichten verdwijnen  :wacko:

Microsoft doet alles aan om Edge populair te maken maar het probleem van Outlook.com oplossen nada  :shoot:
Afbeelding Ik gebruik Firefox, geeft Microsoft garantie als ik Edge gebruik dat er geen storing is   ::)  of is de storing een treiterij   :hmm:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
Black Tiger schreef:
Naast Edge is op Windows 10 nog gewoon Internet Explorer 11 ge-installeerd.
Was dat al vanaf het prille begin zo? Want ik meen me te herinneren dat hij eerst echt geinstalleerd moest worden, m'n geheugen kan me echter parten spelen, dat zou me ook niet verbazen met W10 gezien ik dat zelf niet gebruik.
Zoals Peter al aangeeft IE stond er al vanaf de eerste versie van Windows 10 op (alleen verborgen).
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Aha, vandaar dat mensen hem wilden installeren, die hebben dat ook niet gezien en/of niet geweten.
Bedankt voor de verduidelijking!
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiliging & Privacy”