1
Klanten van KPN worden overspoeld met spamberichten. Normaal gesproken haalt slechts een enkel ongevraagd reclamebericht hun inbox, nu zijn dat er per dag tien tot dertig.
Volgens de Volkskrant komt dat doordat de filters die ongewenste reclame moeten tegenhouden, kapot zijn. Het probleem zou al maanden spelen en KPN kan de oplossing maar niet vinden.

Topman Eelco Blok van KPN heeft onlangs een e-mail aan klanten gestuurd waarin hij zijn excuses aanbiedt voor de spam. Hij belooft "binnen enkele maanden" beterschap.

Het bedrijf zegt dat het probleem niet speelt bij dochterbedrijven XS4ALL en Telfort en ook niet bij zakelijke klanten van KPN.

Bron
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiliging & Privacy”