Plaats reactie
1
Admin als dit hier niet thuishoort dan gaarne verplaatsen naar t juiste subfora.

Van de week, tevens via radio 538, interessante verhalen over gratis de nieuwste films bekijken.
Maar pas op met Popcorn, en dan heb ik het niet over het stoute karakter van deze gasten,enige wat ze doen is torrents dedecteren en live doorgeven, kan ook makkelijker trouwens maar goed Brein is weer niet blij, zoek maar.
Gisteren, stout als ik ben even getest, en ja hoor het werkt maar:
Elke 5 minuten 3x een melding van Mbam (pro) ! Kwaadaardige website geblokkeerd.

De film was trouwens zwaar kut maar goed was slechts een testje.
Dus via config meteen (W7) prg's en onderdelen er vanaf gegooid, maar dan ben je er nog niet!

Kijk maar eens naar je C partitie en popcorn, da's interessant: C:\Program Files(of x86) \Popcorn Time mapje.

Updater.exe is interessant want die krijg je er met verwijderen niet vanaf ook niet met admin rechten.

Mijn oplossing was terug naar eerder herstelpunt en dan staat ie er nog ! maar dan wel verwijderbaar, vervelende gastjes.
Had wellicht ook via register alle entries kunnen verwijderen maar ben een beetje lui.
Dus voorzichtig met die onzin.
dit kan ook nog interessant zijn: http://www.shouldiremoveit.com/Popcorn- ... ogram.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
2
Updater.exe is interessant want die krijg je er met verwijderen niet vanaf ook niet met admin rechten.
Wel als je jezelf eigenaar maakt van het bestand. Maar dat zou normaliter niet moeten hoeven natuurlijk.

Overigens is het niet Brein die moeilijk gaat doen, Tim van Brein waarschuwde alleen maar dat de rechthebbenden zelf wel eens iets tegen de kijken zouden kunnen ondernemen, net zoals al beurt in Duitsland (torenhoge boetes van duizenden euro's) en Denemarken (enkele honderden euro's).
Dan kun je beter nog XBMC of Kodi gebruiken, maar feitelijk is films kijken daarmee ook niet legaal.
Greetings, Black Tiger.
4
Hallo,
Sandra schreef:Elke 5 minuten 3x een melding van Mbam (pro) ! Kwaadaardige website geblokkeerd.
Pocorn Time werkt middels de torrents via het P2P (peer-to-peer) protocol, de kwaadaardige en malafide hosts blokkeert MBAM dan preventief.
Sandra schreef:Updater.exe is interessant want die krijg je er met verwijderen niet vanaf ook niet met admin rechten.
Was dit proces op het moment van verwijdering niet nog actief?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Maxstar schreef:Hallo,
Sandra schreef:Elke 5 minuten 3x een melding van Mbam (pro) ! Kwaadaardige website geblokkeerd.
Pocorn Time werkt middels de torrents via het P2P (peer-to-peer) protocol, de kwaadaardige en malafide hosts blokkeert MBAM dan preventief.
Sandra schreef:Updater.exe is interessant want die krijg je er met verwijderen niet vanaf ook niet met admin rechten.
Was dit proces op het moment van verwijdering niet nog actief?
Mbam werkt fijn ;)

Dat proces kon ik dus niet vinden zit ergens verstopt in update services, op het zelfde moment trouwens Windows update actief.
'T is er weer af en daar gaat het om ;) Je ziet steeds vaker prutzooi die allerhande rotzooi proberen achter te laten op je systeem.
Dan denk je met verwijderen klaar te zijn, nee nee :) Maar ik ben scherp.
Tja P2P ken ik zo ondertussen wel, denk dat als je zo nodig een filmpje wil hebben dat daar betere opties voor zijn dan popcorn shit ;)
6
Black Tiger schreef:
Updater.exe is interessant want die krijg je er met verwijderen niet vanaf ook niet met admin rechten.
Wel als je jezelf eigenaar maakt van het bestand. Maar dat zou normaliter niet moeten hoeven natuurlijk.

Overigens is het niet Brein die moeilijk gaat doen, Tim van Brein waarschuwde alleen maar dat de rechthebbenden zelf wel eens iets tegen de kijken zouden kunnen ondernemen, net zoals al beurt in Duitsland (torenhoge boetes van duizenden euro's) en Denemarken (enkele honderden euro's).
Dan kun je beter nog XBMC of Kodi gebruiken, maar feitelijk is films kijken daarmee ook niet legaal.
Kan je over van mening verschillen, volgens mij zei Brein dat ze de met name de verspreiders gaan aanpakken en niet zo zeer de zuigers, nog niet ;)
Ik hou me niet bezig met die onzin, was slechts een testje.
Maar daar zit feitelijk wel een interessante discussie in: Stel nu, gaan we even over op muziek dl-en, via P2P, bittorent of NG's of je streamt Spotify (ook verboden volgens Spotify) haha,
jammer dat dat wonder ding slecht 256 KB doet, maar goed, hoor je toch niet als je half doof bent of koptelefoon.

Na laatste verhuizing heb ik zo'n 400 lp's weg moeten doen maar die heb ik ooit wel gekocht ! Dat was mijn eigendom, eerlijk betaald. Derhalve vind ik het nu ook eerlijk om alles weer te dl-en wat ik destijds had. Zo bouw ik mijn verzameling weer op zolang mijn externe hdd maar groot genoeg is en als vol dan pleurt ik er een 2e en een 3e op.
8
@iEscape, Leuk :) Wellicht eens een referendum over het opdoeken van het Europese hof en al die andere graaiers daar in Brussel?
Ga de 2 artikelen geeneens lezen, hou me er niet bezig, feit is wel dat die Brusselse graaiers zich dag na dag verrijken over de hoofden heen van
iemand zich van geen kwaad bewust is en een enkel mp3-4 tje of wat dan ook ff dl-ed.
Maar goed we drijven af van mijn popcorn draadje, ging toch omdat die gasten denken slim te zijn en rotzooi op je systeem achterlaten, misschien worden ze wel ingehuurd door Brein.....

edit: en wat te denken over het feit dat popcorn betaalde vpn aanbiedt? Dan ben je beschermd, jaja ;)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiliging & Privacy”