Plaats reactie
1
Hey allemaal,

Wat vinden jullie van dit programma? : removed

Ik gebruik het nu een tijdje en ik vind het echt een zeer relaxed programma. Heel eenvoudig om al je drivers up to date te houden. Ik heb andere driver software gebruikt maar deze vind ik tot nu het meest relaxed!

Gr

Tim
Laatst gewijzigd door Maxstar op 30 sep 2015 09:43, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: URL wederom verwijderd.
2
Hi :welkom:,

Volgens mij kun je het zelf even goed en is dit pure reclame. Ik raad dergelijke programma's af net als ze hier vaak doen.
3
Hallo,

Alle software van Iobit heeft nogal een dubieuze reputatie, tenminste in het verleden heeft dat bedrijf immers de database met malwaredefinities gestolen van Malwarebytes.
Ook de manier waarop er wordt omgegaan met licenties en automatische vernieuwingen bij de betaalde software van Iobit is nogal discutabel te noemen.

Verder heeft zo'n programma nauwelijks een toegevoegde waarde, in het slechtste geval zorgen ze ook enkel maar voor problemen met het automatisch updaten van drivers.
Dergelijke tools kan je beter achterwegen laten, mocht je om bepaalde reden drivers willen updaten doe dit dan handmatig waarbij je de drivers via de website van de fabrikant zelf download.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Beste Tim alias .............,

Wederom heb ik de link uit het eerste bericht verwijderd, dergelijke berichten met een zeer hoog "Referral Spam" gehalte zijn niet gewenst.
Daarbij is het ook nog eens afkomstig van de "business development manager van IObit NL" waarbij de gebruikte IP-adressen al op StopForumSpam 199.48.230.176 - 218.104.207.158 bekend zijn.

Verder is het wel opmerkelijk (of eigenlijk ook niet) dat een dergelijk topic als dit, zeven dagen na de ontvangst van de onderstaande e-mail wordt geplaatst.
Beste redactie,

Mijn naam is ............... en ik ben de business development manager van IObit NL, leider op het gebied van optimalisatie en beveiligings software en bekend van software zoals Advanced SystemCare, Driver Booster en IObit Uninstaller.

Bij deze wil ik u erop attenderen dat IObit vandaag Driver Booster 3 heeft gelanceerd. Driver Booster 3 is een populaire en welbekende tool voor het eenvoudig en snel updaten van drivers. Driver Booster 3 stond in de top 10 meest gedownloade programma’s van het jaar 2014 op Cnet.com en heeft 30 miljoen gebruikers wereldwijd.

Driver Booster 3 is verkrijgbaar als gratis en Pro versie, de gratis versie is nu te downloaden via de volgende link:
We hopen dat u Driver Booster 3 als download kan aanbieden op uw site of een kort artikel/review erover kunt schrijven.

Met vriendelijke groet,

................

Business Development NL – IObit
In plaats van een kort artikel of review wil ik Iobit wel meegegeven dat ze een soort van humor hebben. In één van de vensters tijdens de installatie van gevreesde Driver Booster staat er namelijk een ludieke zin.
We hate spam as much as you do. Your information is protected by Iobit Privacy Policy. :TooFunny:
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Gevaarlijk is misschien een groot woord, maar dergelijke tools zijn in mijn ogen gewoonweg overbodig. Vaak komen de drivers via dergelijke tools ook uit een eigen database, of van systemen van andere gebruikers van de tool. Veel van dit soort tools maken gebruik van zo'n systeem zodat ook drivers van jouw eigen computer geüpload worden om deze vervolgens in de eigen database te kunnen opnemen. Of alle aanwezige drivers dus even stabiel zijn is dan een belangrijke vraag? Mijn eigen ervaring is dat dergelijke tools vaak voor onherleidbare en vreemde problemen zorgen.

Steeds meer en meer drivers hebben een eigen updatefunctie, zo'n extra tool voor het geautomatiseerd updaten van drivers kan dan alleen maar voor conflicten zorgen. Net zoals de overload aan register-cleaners, system-boosters, system-care tools heeft het gros hiervan totaal geen meerwaarde.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Indien een driver werkt is het goed, je hoeft helemaal niet de laatste te hebben, die voegen echt niets toe.

Een driver is voor de communicatie tussen hard en kernel/besturingssysteem/software, niets wordt sneller of beter met nieuwere drivers alleen in de ogen van de gebruiker.
Alleen bij nieuwe hardware zoals een grafische kaart kan er een functie tussen zitten die nog niet in de oude driver zit.

https://en.wikipedia.org/wiki/Device_driver" onclick="window.open(this.href);return false;
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
8
Ok dames en heren, ik ben inderdaad geen onafhankelijke computer gebruiker zoals ik in de 1e post probeer te laten merken. De post was dus inderdaad reclame voor Driver Booster 3, excuses.

Gr

Tim
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiliging & Privacy”