Plaats reactie
1
Het volgende probleem komt ieder keer weer terug. Als ik niet aan het internetten ben komt firefox toch in beeld met een waarschuwing van McAfee dat die een onveilige verbinding heeft geblokkeerd. Volgens het webadres wat McAfee doorgeeft gaat het om een webdesigner site. De extra info van McAfee gaat over phisting en dat zit bij mijn beveiligings- software er niet bij. Het is in de afgelopen periode al vaker gebeurd en nu wil ik wel weten of ik daar ook een programma voor op de laptop moet zetten om dat te stoppen of dat er waarschijnlijk weer iets op de laptop zit wat er niet hoort te zitten.
3
Dit is hetzelfde webadres maar 1 keer was het ook een ander adres. Ik zal een screenshot maken en die plaatsen. Verdere info stond er niet bij. Was vergeten door te geven dat de tweede dat het gebeurde ik het webadres heb gekopieerd en op internet heb gekeken wat het was en de info van deze site gaf aan dat ze voor mij een website konden maken. Maar voor nu zal ik afwachten tot het weer gebeurd en een shot maken.
4
Het heeft even geduurd maar de berichten kwamen weer binnen. Bij de rode versie van McAfee had ik daarvoor ook een waarschuwing van adobe die de site geblokkeerd had en die verdween weer dus daar kon ik geen screenshot van maken. Kon nog net lezen dat Adobe het over website vervalsing had.Het is trouwens bij firefox en IE. Kunnen die screenshots niet op een andere manier ge-upload worden.? Zoals in een office bestand met een bepaalde extensie?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiliging & Privacy”