Plaats reactie
1
Een update die Microsoft deze week voor Outlook 2007 uitbracht zorgt ervoor dat de taalinstelling van gebruikers naar het Zweeds wordt veranderd. Het gaat om Microsoft Office-update KB4011086 die extra beveiligingsmaatregelen aan de software toevoegt. De update verhelpt geen beveiligingslekken.

 
Klik hier om het bericht te lezen.
 
Voor de oplossing scroll vervolgens naar beneden en zie de reactie geplaatst door Anoniem vandaag 09:36.
  Afbeelding  
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Het is bijna een wereldwijd probleem, die oplossing zoals in mijn plaatje is getest door porrelaar, en het probleem is bij hem opgelost.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Het update probleem van 12 september 2017 is ook van toepassing voor MS Office Outlook 2010.

Zie ook dit artikel  ☞  Outlook 2007 and Outlook 2010 display wrong languages.

:hmm:  Zelf gebruik ik Outlook 2010 en toevallig 'ontsnap' van de foutieve update, heb op 08 september automatisch update uitgeschakeld    :pray:

update:

Voor Outlook 2010 gebruikers die de fofutieve update hebt binnengehaald, zie en volg deze link, zie vooral het antwoord van DaraM72.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Ik wil mijn laptop net uitzetten en merkte dat er zaken bijgewerkt moet worden.
Even snel zoeken en het gaat om de volgende updates.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
Bedankt, jongens, voor de info en de fix! Ik zat gewoon te wachten tot Microsoft via een update het zou rechtzetten en kwam het hier toevallig tegen. Begrijp ik het goed dat dit zonder deze fix uit te voeren niet opgelost zou worden? Dan weet ik bij een volgende keer dat ik daarnaar moet zoeken.

Groetjes,
Fréderique
8
Het zou niet middels een update recht gezet worden nee, helaas. Dat zal er ook mee te maken hebben dat eind oktober de ondersteuning voor Office 2007 en daarmee ook Outlook 2007 stopt.
Een volgende keer is het altijd handig eventueel nieuws in de gaten te houden. Microsoft fixed niet altijd alles op de voor de gebruiker makkelijkste wijze. ;)
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”