Plaats reactie
16
Okay, maar dan ziet die theme er ook niet uit.
Afbeelding

Maar goed, het is maar een klein minpuntje, verder is Iron een fijne, snelle en flexibele browser.
Zeg maar Duncan.
18
Zo wil ik m hebben:
Afbeelding

Maar na een herstart vd browser staat dat icoontje er weer.
Ik heb op het Freenode- IRC-kanaal van chrome-ontwikkelaars gevraagd hoe ik dit standaard kan instellen. Even wachten wat daar uitkomt.
Zeg maar Duncan.
19
Chato schreef:Ik heb op het Freenode- IRC-kanaal van chrome-ontwikkelaars gevraagd hoe ik dit standaard kan instellen. Even wachten wat daar uitkomt.
Nog niets gehoord blijkbaar?
Op mijn Windows 7 mini-PC met Chrome kan je ook het (Chrome Web Store) niet killen, de optie verwijderen uit Chrome is blijkbaar bewust (greyed out)..
In SRWare Iron op Ubububuntu same problem, het lijkt mij dus een ingebakken non-user feature in Chromium. :eek:
If it ain't broken, don't fix it
20
Angel@ schreef:Nog niets gehoord blijkbaar?
idd, maar ik moet er wel bij zeggen dat (uiteraard) de developers niet 24/7 online op IRC aanwezig zijn en ik geen rekening heb gehouden met het tijdverschil tussen Nederland en VS.
Maar Google is niet echt van plan deze 'annoyance' op te lossen.
Zie ook de reactie van een devver in deze google discussiegroep:
thanks for all the comments. I don't think anything new will be said that hasn't already been covered, so I'm going to close commenting for now.
En zo wordt dit topic, zonder een echt antwoord, door een Google (Chrome) developer afgesloten.
Nou, daar moeten wij het, als eindgebruikers, maar mee doen.
Angel@ schreef: Op mijn Windows 7 mini-PC met Chrome kan je ook het (Chrome Web Store) niet killen, de optie verwijderen uit Chrome is blijkbaar bewust (greyed out)..
Schrale troost, maar toch: Het zijn dus niet alleen de linux-gebruikers die ze pesten. Windows-users hebben hetzelfde probleem , of beter storing, of onhebbelijkheid, of hoe zeg je 'annoyance' in het Nederlands?
Zeg maar Duncan.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Security artikelen & handleidingen”