Plaats reactie
1
Via de onderstaande mogelijkheden kunt u Microsoft Security Essentials automatisch laten updaten als u de 'automatische' update functie van Windows heeft uitgeschakeld.

Download de onderstaande 'tool' als *.zip of als installer. Afbeelding
  1. Start het programma en volg de onderstaande instructies.
  2. Vink de optie "Run at startup aan" MSE zal hierdoor bij elke start van de PC automatisch updaten.
  3. Bij elke start van de PC zullen de 'virus signatures' aangepast worden, zonder tussenkomst van de 'Windows update' functie
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
2
ik heb met de bovenste link MSE Update Utility gedownload, de shortcut staat op het bureaublad, maar als ik het programma wil starten gebeurt er niets, het vermelde schermpje komt niet naar boven. Waar ligt dat aan? Bovendien heb ik gemerkt dat het geplande scantijdstip dat ik veranderd had, hetzelfde is gebleven, dus ook daar: waar ligt dat aan?

Vr. gr. Ank
4
Nee, dat heb ik niet bewust uitgeschakeld, dus als het standaard ingeschakeld is, dan is dat nog steeds zo. Bedankt!
Vr. gr. Ank
5
Als de 'automatische' update functie van Windows staat ingeschakeld is het bovenstaande 'tooltje' niet nodig.

Klik met de rechtermuisknop op "deze computer" en kies eigenschappen.
Klik nu op de optie "Windows update" als bij "instellingen wijzigen" het onderstaande staat ingeschakeld is het goed.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Ja, deze optie staat aangevinkt, maar óók staat aangevinkt "updates voor Microsoft-producten ontvangen en zoeken naar nieuwe", is dat ook nodig? en moet je optionele updates ook installeren? Hoe beoordeel je dat?
Vr. gr., Ank
7
Ank schreef:"updates voor Microsoft-producten ontvangen en zoeken naar nieuwe", is dat ook nodig? en moet je optionele updates ook installeren? Hoe beoordeel je dat?
Dit is gebruiker afhankelijk welke 'updates' je wel en niet wilt installeren.
Maar in principe zijn alle updates belangrijk.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Security artikelen & handleidingen”