Hallo,
Alleerst bij voorbaat dank !
Het zoeken laden van pagina's op mijn laptop gaat nogal traag.
Bijgaand de FRST scans
Dus graag jullie reactie.
Groet,
Dirk
2
Hallo,
Start de Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Start de Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
- Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
- Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
- Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
- Druk op de Fix knop
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Hoe staat het nu met de problemen qua traagheid?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Ik was even uit de lucht vandaar de wat later reactie. Laden van webpagina's draait een heel stuk sneller.
Wat heb je precies gevonden ; wellicht kan ik het dan voorkomen voor de toekomst.
Dank Dirk
Wat heb je precies gevonden ; wellicht kan ik het dan voorkomen voor de toekomst.
Dank Dirk
6
Hallo,
Ik heb enkel wat restanten laten opruimen door FRST inclusief het legen van tijdelijke mappen. Dus in principe niets bijzonders, aangezien het probleem is verholpen markeer ik dit topic als opgelost.
Ik heb enkel wat restanten laten opruimen door FRST inclusief het legen van tijdelijke mappen. Dus in principe niets bijzonders, aangezien het probleem is verholpen markeer ik dit topic als opgelost.