Gesloten
1
Hallo,
Alleerst bij voorbaat dank !
Het zoeken laden van pagina's op mijn laptop gaat nogal traag.
Bijgaand de FRST scans
Dus graag jullie reactie.

Groet,
Dirk
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Dank ; hierbij het fixlog bestand
5
Ik was even uit de lucht vandaar de wat later reactie. Laden van webpagina's draait een heel stuk sneller.
Wat heb je precies gevonden ; wellicht kan ik het dan voorkomen voor de toekomst.
Dank Dirk
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”