Gesloten
16
Ik zie toch nog wat lenovo onderdelen in deze lijst
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
17
Ja dit staat zo goed, zo staat het hier ook ingesteld. Van Lenovo is alleen nog Lenovo Voice en Lenovo Welcome aanwezig indien je daar geen gebruik van maakt kan je die pakketten ook nog verwijderen. Wat betreft antivirus is Windows Defender prima en zelfs aan te bevelen om te gebruiken in plaats van een andere third-part AV.

Je kan naast Windows Defender bijvoorbeeld de ESET Online Scanner of Malwarebytes gebruiken om periodiek het systeem te scannen als second opinion.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
18
Ik begrijp dat microsoft nu word exel en nog z`n programma`s gratis aanbiedt als je je inlogd regristreert.
Ik heb ook al gemerkt als ik me afmeld( waar weet ik even niet meer) dat dan ook die programmas verdwijnen, ik dacht dat dat onedrive is?, onedrive wil ik toch verwijderen, weet u nog een fijne site om microsoft paket aan te schaffen?
21
Hallo,

Prima, FRST kan je op de volgende manier van het systeem verwijderen.

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.
  • Klik met de rechtermuisknop op Afbeelding FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”