Gesloten
31
He Maxstar, dat was nu net wat ik wou antwoorden. Ik heb in die winkel steeds het vermoeden dat men steeds voor de beste oplossing van de verkoper kiest. Daarom ga ik er ook niet graag meer. Daarom ook dat ik vroeg om online te kopen.
32
Mocht deze laptop na upgrade (binnen korte tijd) de geest geven is alleen de €20 voor het geheugen weggegooid geld zeg maar. De SSD kan je altijd hergebruiken in een nieuwe laptop met een M.2 SSD als extra schijf in een vrij 2,5 inch-slot (indien beschikbaar), of als externe schijf of in een desktop.

Ik koop mijn hardware altijd online via Azerty of Alternate, of (soms) elders.
Daarvoor raadpleeg ik altijd de pricewatch van Tweakers voor de scherpste prijs. ;)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
33
Maxstar schreef:Mocht deze laptop na upgrade (binnen korte tijd) de geest geven is alleen de €20 voor het geheugen weggegooid geld zeg maar.
Je zou, indien mogelijk, de geheugen modules kunnen hergebruiken in een nieuwe laptop.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
35
Ik had al langer willen mailen dat én de nieuwe ssd én de extra 8GB geïnstalleerd zijn en prima werken.

De Kingston ValueRam 4GB DDR3 is na bestelling niet meer op stock ... Ik ben nu al bijna twee weken aan het wachten maar de site meldt: levertijd onbekend.
Ik zou dus willen mijn bestelling aanpassen en een alternatief kiezen bij alternate.nl. Kunnen jullie me helpen?

dank alvast.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
37
Nee neen , ik had jullie al langer het nieuws willen melden dat het zo ver was, alleen worden de goederen niet geleverd omdat het RAM-geheugen niet op stock is. Ik wacht nog steeds op het geheugen en de SSD. Ik heb dus nog niks geïnstalleerd ...
Maar omdat de site zegt 'levertijd onbekend' voor het geheugen zou ik liever een gelijkende module willen kopen en niet wachten ... want hoe lang kan zoiets duren?
Vandaar de vraag : wat kan ik bij alternate kiezen in plaats van de niet-leverbare kingston RAM 4 GGB DDR-3L-1600.
Sorry voor de onduidelijkheid :crying:
41
Ziezo, bestelling eindelijk aangekomen.

De Ram-module heb ik er in geplaatst, geen probleem.

Ik wou een kopij maken van mijn huidige hdd want ik beschik over een SATA quickport XT docking station van Sharkoon. Ik dacht aansluiten, software (mini cd) installeren SSD erin, kopietje, schijven wisselen en klaar.

Vergeet het :( . Ik krijg de sharkoon niet geïnstalleerd wegens: 'Fout' 'PC Clone EX setup is niet voltooid, weet u zeker dat u wenst af te sluiten?" terwijl ik enkel op setup.exe geklikt hebt en er geen installatie volgt ...

Heeft iemand raad?

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”