Plaats reactie
1
Goeiedag,

Avast verwijderen van de pc lukte niet en het (door avast aangeboden) verwijder programma 'avast! Uninstall Utility' cq 'avastclear.exe' wil niet downloaden.

Wat kan ik nu doen om het programma te verwijderen?
Vr.gr. Werner
2
Hallo,
het (door avast aangeboden) verwijder programma 'avast! Uninstall Utility' cq 'avastclear.exe' wil niet downloaden.
Waarom niet, krijg je een bepaalde foutmelding ?


Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via één van de onderstaande links:
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Hier en hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Verplaats het gedownloade bestand naar je bureaublad. Maak geen snelkoppeling.
Rechtsklik op FRST.exe dan wel FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
3
Het downloaden van het verwijder programma blijft maar doorgaan en geeft niet aan dat het proces voltooid is.

De 2 bestanden die zijn aangemaakt, na downloaden van door jou aangeboden scanprogr. kan ik niet terugvinden op de c-schijf...

Vr. gr. Werner
4
Welke internet browser gebruik je ?
De 2 bestanden die zijn aangemaakt, na downloaden van door jou aangeboden scanprogr. kan ik niet terugvinden op de c-schijf...
Ze staan in dezelfde map vanwaar de tool gestart is. De tool dient op je bureaublad te staan. Maak geen snelkoppeling.
Misschien heb je de tool gestart vanuit de map C:\Users\<gebruikersnaam>\Downloads. Kijk daar eens.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”