Niets meer te downloaden

Plaats hier uw vraag / probleem als u het vermoeden heeft dat uw computer geïnfecteerd is. (FRST logs)
Gebruikersavatar
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 7156
Lid geworden op: 17 mar 2013 23:40

#46

Enige verbetering nu ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gebruikersavatar
WalterJB
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 sep 2019 19:56

#47

Nee (ik durf het bijna niet meer te zeggen)
Gebruikersavatar
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 7156
Lid geworden op: 17 mar 2013 23:40

#48

Geen probleem. Ik kan je computer niet zien en moet afgaan wat je ziet en wat de logbestanden vertellen.

Stap 1:
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Stap 2:
Rechtsklik op Start, kies Uitvoeren.
Typ inetcpl.cpl en klik op OK.
Open het tabblad Beveiliging.
Klik op Alle zones op het standaardniveau instellen.

Vertel of dit verbetering geeft.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gebruikersavatar
WalterJB
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 sep 2019 19:56

#49

Fixlog.txt
Weer geen verbetering
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Gebruikersavatar
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 7156
Lid geworden op: 17 mar 2013 23:40

#50

Het logje ziet er normaal uit.

Download middels een andere computer de 30 dagen proefversie van BitDefender.
Plaats het op de probleem computer en installeer daarna het programma.
Herstart de computer als daarom gevraagd wordt. Windows Defender zal automatisch uitgeschakeld worden.

Start Bitdefender en zorg dat het programma up-to-date is.
Doe daarna een volledige systeemscan.
Meld het resultaat en post het logbestand van de scan als bijlage.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gebruikersavatar
WalterJB
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 sep 2019 19:56

#51

Helemaal niets gevonden.
Alleen heb ik nu het probleem dat mijn dochter haat laptop mee heeft genomen naar haar moeder en ik dus volgende week weer iets kan doen!
Gebruikersavatar
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 7156
Lid geworden op: 17 mar 2013 23:40

#52

Helemaal niets gevonden.
Post toch nog even het scanlogbestand van Bitdefender als bijlage.
Een infectie lijkt me nu wel uitgesloten.
Waarschijnlijk is Windows Defender ergens in de war.
Alleen heb ik nu het probleem dat mijn dochter haat laptop mee heeft genomen naar haar moeder en ik dus volgende week weer iets kan doen!
Geen probleem, Meld het even als je de laptop weer ter beschikking hebt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gebruikersavatar
WalterJB
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 sep 2019 19:56

#53

Daar ben ik weer, Weet je waar dat logbestand moet staan??
Gebruikersavatar
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 7156
Lid geworden op: 17 mar 2013 23:40

#54

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Terug naar “Hulp bij malware en virusinfectie problemen, adware en ongewenste software”