Pagina 5 van 5

Re: Mirai virus en Tele2 emailadres

Geplaatst: 26 aug 2019 16:07
door PeterJ
EDIT: Heb mail beantwoord. Dus maar op reactie wachten??
Oke, ik lees in de screenshot van je email bij punt 2 dat je op de link "Vragen / opgelost" moet klikken, het formulier invullen en vervolgens op "Opgelost en markeer als opgelost" klikken.
Heb je dat ook gedaan ?

Re: Mirai virus en Tele2 emailadres

Geplaatst: 26 aug 2019 20:05
door Daan van Silfhout
Die is dus niet meer klikbaar...error 403 als ik die link aan klik.

Re: Mirai virus en Tele2 emailadres

Geplaatst: 26 aug 2019 21:23
door PeterJ
Die is dus niet meer klikbaar...error 403 als ik die link aan klik.
Dat is niet zo netjes. Blijkbaar heb je toegang meer of is de link verlopen. Niet zo klantvriendelijk als je het mij vraagt.
Ik heb het idee dat je IP adres nog steeds als verdacht aangemeldt staat bij Tele2 en daardoor bepaalde website niet goed werken.
Denk dat Tel2 toch aan zet is hier.
Neem nogmaals contact op met Tele2, meld dat je computer gecontroleerd is en schoon bevonden, je antivirus programma uptodate is en niets verdachts vindt.
Hopelijk kunnen ze daarmee je account herstellen of je een nieuwe email sturen met een wel werkende link.

Re: Mirai virus en Tele2 emailadres

Geplaatst: 27 aug 2019 01:57
door Daan van Silfhout
Ik ga van de week bellen.
Wederom bedankt zo ver Peter.
Top!!!

Re: Mirai virus en Tele2 emailadres

Geplaatst: 27 aug 2019 09:53
door PeterJ
Prima, we wachten af.