De laatste paar dagen verschijnen met regelmaat meldingen van genoemde programma's
Google meld via een popup dat ik vandaag de beveiligingsinstellingen moet controleren en daarna opnieuw inloggen met verificatie via smartphone.
LastPass heeft zowel in Amerika als Europa de laatste dagen verschillende problemen.
Malwarebytes (Premium) zie logbestand.
Tevens FRST64 uitgevoerd.
Alvast voor het nakijken.
2
Hallo,
Heb je toevallig "Authenticatie in twee stappen inschakelen" ingesteld?
Uitleg: https://support.google.com/accounts/answer/185839
Heb je toevallig "Authenticatie in twee stappen inschakelen" ingesteld?
Uitleg: https://support.google.com/accounts/answer/185839
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
4
Hallo,
Dus het probleem is opgelost?
Ps. er zit geen malware/adware op je pc.
Dus het probleem is opgelost?
Ps. er zit geen malware/adware op je pc.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
6
Hallo,
Wat is gevonden valt gelukkig mee je mag nog een test doen hoor:
Download AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.
Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
Wat is gevonden valt gelukkig mee je mag nog een test doen hoor:
Download AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.
Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
- Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
- Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
- Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
- Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
- Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
- (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
7
Hallo,
AdwCleaner uitgevoerd en zo te zien geen problemen
Het was even uitzoeken maar is gelukt.
Komt misschien doordat ik van Malwarebytes al de Premium versie geinstalleerd heb staan.
AdwCleaner uitgevoerd en zo te zien geen problemen
Het was even uitzoeken maar is gelukt.
Komt misschien doordat ik van Malwarebytes al de Premium versie geinstalleerd heb staan.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten, Jos H
8
Hallo,
Oke, en het logje is netjes je mag de gebruikte programma's weer verwijderen en dan zijn we klaar
Oke, en het logje is netjes je mag de gebruikte programma's weer verwijderen en dan zijn we klaar
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
10
Hallo,
Bedankt en graag gedaan
Bedankt en graag gedaan
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie