Plaats reactie
17
raar dat ik dit altijd moet doen via  large file hosting, en dat die optie niet bij mij zit dat ik het direct via de site kan versturen, hoe zou dit komen
telkens als ik dit wil saven zegt hij dat hij het bestandje niet kan vinden, dan heb ik na lang zoeken de controlled folder access moeten uitzetten en dan kan ik het opslaan
ik kan dan ook bv geen nieuwe map maken of andere documenten opslaan, weet jij hoe dit komt
18
Je hebt een nieuwe scan met Malwarebytes gedaan en het logje daarvan is ook schoon.
Ik vroeg eigenlijk een al bestaand logje waarin de conduit melding in quarantaine gezet is.
Vertel eerst of er nog problemen merkbaar zijn.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
19
dit bv C:\users\gebruiker\desktop\bedreiging.txt
kan het bestand niet vinden.
Controleer de bestandsnaam en probeer opnieuw

ik kan je bestandje dus niet opslaan, moet dan de controlled folder access uitzetten en dan lukt dit wel
heb dit nog al voor gehad en dan staat malwarebytes ook als eerste in het virus en bedreigingsbeveiliging en staat de real time bescherming van windows defender af
dit kan toch niet


hier uw bestandje, ik ga nu off line, ik lees je morgen wel, thanks

bedreiging.txt (1.39KB)
20
De logbestanden van je berichten #14 en #19 zijn identiek. Malwarebytes vind daarin niets.
ik kan je bestandje dus niet opslaan, moet dan de controlled folder access uitzetten en dan lukt dit wel
Ik snap niet wat je bedoeld. Kan je dit nog eens uitleggen, eventueel met wat screenshots.
Welke internetbrowser gebruik je ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
21
dat is het probleem is dat als ik op volledige bewerker en voorbeeld klik dat ik geen bestanden kan uploaden zoals jij me liet zien in het voorbeeld,
als ik IMG dumper gebruik krijg ik de melding van uw site dat het bestand te groot is, dus ik kan ook geen screenschot uploaden
weet je wat ik zal doen als ik nog eens de melding van malwarebytes krijg van de pop conduit, en het probleem

C:\users\gebruiker\desktop\bedreiging.txt
kan het bestand niet vinden.
Controleer de bestandsnaam en probeer opnieuw

dan zal ik daar screenshots van maken en deze in rar sturen met send large files hopelijk heb je daar dan iets aan,
is dit goed voor u.

alvast bedankt
22
Als je een bestand of screenshot upload naar een file-sharing site zoals https://imgdumper.nl  krijg je alleen een download link die je vervolgens plakt in je bericht. Dat is geen bijlage maar een stukje HTML code en kan nooit te groot zijn voor het forum.

Probeer het uploaden eens met deze aanwijzingen:
Ga naar https://www.imgdumper.nl.
Klik op "Bladeren...". Afbeelding Selecteer het bestand dat je wilt uploaden en klik op "Openen".
Klik vervolgens op "Upload". Afbeelding Na het uploaden geeft de website een aantal links die verwijzen naar je ge-uploade bestand.
Selecteer alle tekst in het veld onder "UBB image:" en kopieer de inhoud. Afbeelding Plak de gekopieerde tekst in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
23
ja dat weet ik, gebruik het dagelijks maar om een of andere manier, opende die foto zich in het venster waar ik nu in type.
Ik kan u nu niet het probleem:

C:\users\gebruiker\desktop\bedreiging.txt
kan het bestand niet vinden.
Controleer de bestandsnaam en probeer opnieuw

tonen daar het zich niet voordoet, zodra ik het terug heb krijg je het,
zal het nog eens proberen, trouwens ik werk met firefox laatste versie

groetjes
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”