Plaats reactie
4
Weet niet wat je bedoelt. abbs, maar bij profiel niet veel bezonders.
En waar moet ik kijken naar voorkeurs instellinegen?

Maar vind het zoraar dat alles, er zijn er in totaal 10 berichten, dat het alles om bijna zelfde tijd is gepost en alles in engels 
5
Jordan1980 schreef:Weet niet wat je bedoelt. abbs, maar bij profiel niet veel bezonders.
En waar moet ik kijken naar voorkeurs instellinegen?

Maar vind het zoraar dat alles, er zijn er in totaal 10 berichten, dat het alles om bijna zelfde tijd is gepost en alles in engels 
Die (Engelse) berichten heb ik al verwijderd die waren van een spammer, het kan zijn dat ze bij een bericht stonden waar jij lid van was (zo noemen ze dat zodat je een e-mail notificatie krijgt).
Hierdoor zie jij de berichten niet meer wat raar lijkt.
Maar als je rechts boven op je avatar klikt, kan je kiezen voor gebruikerspaneel en daar je instellingen nakijken.
Maar zoals ik zij ik denk dat ze bij een onderwerp stonden van jou of waar je antwoord heb gegeven,  dan ben je daar automatisch lid van en kijk je een e-mail.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
6
@ Jordan1980,
Afbeelding is een spammer en had spam-berichten geplaatst. Die berichten zijn verwijderd.

Bij jouw afbeelding is duidelijk dat je berichten van die spammer -indirect- hebt ontvangen.
Afbeelding Hoe kan dat .  .  .  ?  
Hoogstwaarschijnlijk bent je geabonneerd op ’nieuwe berichten’.
Daardoor ontvangt je e-mailnotificaties.

Je was ingelogd nog voordat wij die spam-berichten hebben verwijderd.

Probeer het volgende: Ga naar jouw Profiel  >>  Gebruikerspaneel  >>  kijk bij Beheers abonnementen (bijvoorbeeld).
Vink Nieuwe berichten uit.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”