16
Hallo,

Dan kan je het nu wel doen "Als administrator uitvoeren".

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

Start opnieuw
Afbeelding
ZHPCleaner.
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Klik op "Repareer".
  • Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
  • Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Groeten abbs
Afbeelding

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Afbeelding
20
Fluisteraar54 schreef:Helaas, PUP.Optional.AmazonBrowserBar duikt weer op. Hoe gevaarlijk is dat?
Het is niet gevaarlijk maar kan vervelend zijn, probeer nog eens één ding.
Doe beide stappen meteen na elkaar:
Afbeelding
Reset Google Chrome.

Chrome-synchronisatie opnieuw instellen:
Volg deze stappen om het synchroniseren te stoppen en de gesynchroniseerde gegevens te wissen.
  1. Open uw Google Dashboard. Zorg ervoor dat u bent ingelogd op uw Google-account.
  2. Klik onderaan het scherm op "Synchronisatie resetten" om te stoppen met synchroniseren en al uw gesynchroniseerde gegevens te wissen.
    Afbeelding
  3. Klik op "OK", het wissen van gesynchroniseerde Chrome-gegevens is voltooid.
  4. Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren, en meldt u daarna weer aan.
Opmerking: U hoeft dit slechts één keer te doen. Het synchroniseren wordt gestopt op al uw apparaten en uw gesynchroniseerde gegevens worden verwijderd uit uw Google-account.

Herstart je pc en blijft het nu weg.
Groeten abbs
Afbeelding

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Afbeelding
23
Hallo,

Dat gaat ook niet helpen:

Download
Afbeelding
  SystemLook en bewaar het op je bureaublad. Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Start het programma middels dubbelklik.
Kopieer en plak onderstaande code in het venster van SystemLook:

Code: Selecteer alles

:regfind
AmazonBrowserBar
:filefind
AmazonBrowserBar
:folderfind
AmazonBrowserBar
:service
AmazonBrowserBar
Klik op de knop "Look" om de scan te starten.
Als de scan klaar is wordt een tekstbestand (SystemLook.txt) geopend.
Post dit bestand als bijlage in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Afbeelding
25
Hallo,

Niks te vinden Verwijder nu Google Chrome maar, ga dan naar de dik gedrukte mappen en verwijder die:
Maak eerst indien nodig een backup van je bladwijzers: http://www.clickx.nl/hintsentips/123974 ... adwijzers/
 
Maak daarvoor eerst de "Verborgen bestanden" zichtbaar Handleiding.
Ga nu naar de dik gedrukte mappen en verwijder die: (indien aanwezig)
C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Google <== deze
C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Roaming\Google <==deze
C:\Program Files (x86)\Google <== deze
C:\Program Files\Google <== deze
C:\ProgramData\Google <== deze



Herstart je pc en voer eerst een scan met ADWcleaner uit of AmazonBrowserBar weg is.
Groeten abbs
Afbeelding

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Afbeelding
30
Hallo,

Helaas geeft hij niet aan welk programma dit weer installeert, maar we gaan nog eens kijken.
Afbeelding
 
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie
Afbeelding
Als administrator uitvoeren.
  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt:
    Afbeelding
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hulp bij malware en virusinfectie problemen, adware en ongewenste software”

ComputerComputer