Plaats reactie
1
Hi allemaal, 

Helaas heb ik een probleem met mijn laptop. Bij iedere download die ik uitvoer, krijg ik de volgende melding: Afbeelding Dit betreft letterlijk álle downloads, zelfs bijlage uit mails, zoals jullie zien op bovenstaande afbeelding. 
Aangezien ik maar zeer beperkt bestand heb van computers/ICT, kom ik hier met geen mogelijkheid aan uit. 

Ik heb mijn computer op iedere mogelijkheid gescand d.m.v. het ingebouwde virussysteem (Windows Defender), dit vindt geen enkel virus o.i.d.. 
Op andere topics zie ik als tips voorbij komen dat ik aanvullende virusscanners dien te downloaden, of een programma moet downloaden dat specifieke logs genereerd. 

Dan kom ik echter weer terug op het probleem: ik kan letterlijk niets downloaden via een browser. 
Hopelijk is iemand hier bereid en in staat om mij te helpen. Waarvoor bij voorbaat dank. 


Met vriendelijke groet, 

Jorn
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Laatst gewijzigd door Quazed op 12 dec 2018 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
2
Hallo,

We gaan met je mee kijken:

Download de AfbeeldingFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie AfbeeldingAls administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Hi Abbs, 

Bedankt voor je reactie. Echter zit hier dus precies het probleem in: ik kan letterlijk níets downloaden. 
Ook bij poging tot uitvoeren/opslaan van deze download krijg ik de onderstaande foutmelding terug:  Afbeelding Is er een work-around of manier om dit te omzeilen? 
6
Hi Abbs,

Dank voor de tip. Ik ben in de vroege middag op het werk en ga het dan proberen! Had zo snel geen andere computer tot mijn beschikking.
9
Quazed schreef:Hi Abbs, 

Bedankt voor de uitleg en je geduld. De bijlage heb ik toegevoegd aan de initiële post! 
Geduld heb ik wel hoor dus we komen er we uit.
Maar de bijlage zie ik niet dus dat is mislukt, lees de handleiding goed door en probeer het nog eens: viewtopic.php?f=206&t=7806
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
11
Hallo,

1. De factuur is die nog aanwezig want die kan je het beste verwijderen.
Kijk dan of het probleem weg is.

2. Dan zie ik Popcorn Time staan hiermee kan je aardig besmet raken hou daar rekening mee (het beste is nog om die te verwijderen).
Gebruik je Web Companion anders kan je die ook beter verwijderen, en kik zie sporen van Avast heeft dat op deze pc gestaan?

3. Verder valt mij op dat je C:/ bijna vol is daar moet je zeker wat aan gaan doen want anders kan je straks niks meer updaten.
Drive c: (Windows) (Fixed) (Total:97.21 GB) (Free:4.95 GB) NTFS


Zo dit zijn heel wat vragen loop die even door en voer de handelingen uit die je uit kan voeren als dat klaar is
gaan we verder.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
12
Hi Abbs, 

Bedankt voor de tips. 

1.- deze heb ik nooit goed kunnen downloaden; 

2.- Dank, ik heb Popcorn Time en Web Companion beide verwijdert. Avast heb ik er inderdaad ooit opgehad, deze heb ik laatst verwijdert, aangezien ik niet wist waar het vandaan kwam en of het überhaupt een goed programma was. 

3.- dat klopt, ik heb Windows op mijn kleine schijf staan. Dit laat ik binnenkort door iemand omzetten. 
Het is voor nu erg lastig om hier geheugen op vrij te maken, aangezien het besturingssysteem hier op staat. 

Heb net e.e.a. getest, het probleem is nu in ieder geval opgelost: ik kan weer dingen downloaden! 
Zijn er verder nog dingen die ik kan doen om dit voortaan te voorkomen? 

In ieder geval enorm bedankt voor de hulp!
13
Hallo,

Heel goed en gaan we de goede kant op, om je pc verder schoon te maken heb ik twee nieuwe logjes nodig.
Lees het volgende door en voer het uit:
  Afbeelding  
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: Afbeelding
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
15
Hallo,

Plaats de tool naar je bureaublad (dat werkt makkelijker) en doe dan het volgende;
Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  Afbeelding
Fixlist.txt
 
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”