Plaats reactie
16
Met behulp van je 2e link heb ik je 1e link naar de screenshot kunnen repareren. ;)

Stap 1:
SFC heeft wat gerepareerd.
Kopieer het bestand C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log eerst naar je bureaublad.
Ga naar http://www.filedropper.com.
Klik op de groene knop "Upload File".
Selecteer het bestand CBS.log op je bureaublad en klik op Openen.
Na het uploaden:
Kopieer en plak de link in het kader onder "Link To Share This File With Anyone:" in je volgend bericht.

Stap 2:
Is er inmiddels verbetering merkbaar ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
17
http://www.filedropper.com/cbs_8

Dit is de link.

Sedert jij mij aan het helpen bent heb ik nog geen enkele keer blauw scherm gehad. Ik veronderstel echter dat het meer is dan dat. Ook een virus zeker?
Ik heb deze pc nog maar ± 2 jaar. Hoe kan die dan zoveel schade oplopen en zijn mijn anti virus programma's Bullguard en Malwarebites dan niet voldoende?

Alvast bedankt voor wat je doet!

Claude
Laatst gewijzigd door PeterJ op 13 sep 2018 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link aanklikbaar gemaakt
18
Sedert jij mij aan het helpen bent heb ik nog geen enkele keer blauw scherm gehad. Ik veronderstel echter dat het meer is dan dat. Ook een virus zeker?
Dat klinkt alvast goed. Een virus hoeft niet je probleem te veroorzaken. Een 'bad pool caller' melding heeft betrekking op een onjuiste benadering van geheugen. Dit kan ook gebeuren als er restanten van verwijderde programma's actief blijven zoals in dit geval.
Bovendien is onverstandig om meerdere antivirus programma's actief te hebben. Deze kunnen elkaar in de weg zitten en je computer vertragen.

Zijn er nog andere problemen merkbaar ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
19
Ik heb een paswoord op firefox zitten (met een lang paswoord). Terwijl ik het paswoord ingeef komt er nog zo'n kadertje waardoor ik mijn paswoord daarin verder tik en dan moet ik herbeginnen. Is maar een futuliteit maar is ambetant.
20
Ik heb een paswoord op firefox zitten (met een lang paswoord).
Is dat iets wat in Firefox zit ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
21
ik denk het, maar ik ken daar te weinig van. Vroeger had ik een vriend die even oud was als ik. Programmeur-analist maar hij is vorig jaar gestorven. Heel spijtig. Hij hielp mij met al zo'n brol.
maar hartelijk bedankt voor het vele werk dat je voor mij deed, ik ben heel tevreden met de resultaten!
22
Spijtig als een vriend overlijd, nog gecondoleerd.

Gebruik je soms deze rood omkaderde instelling in Firefox ? Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
25
Ik heb een paswoord op firefox zitten (met een lang paswoord). Terwijl ik het paswoord ingeef komt er nog zo'n kadertje
Ik heb in Firefox ook even een wachtwoord toegevoegd maar ik zie geen tweede kadertje verschijnen.
Blijkbaar een hardnekkig probleem in Firefox. Zie deze informatie voor een mogelijke oplossing.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
27
Graag gedaan. Doe het volgende nog ter afsluiting van dit topic.

* De gebruikte tools en logbestanden opruimen.
Download Afbeelding "Delfix by Xplode" hier of hier.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Activate UAC
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
Klik op Run en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Deze tool maakt een logbestand. Dit hoef je niet te plaatsen.

Tools en logbestanden gebruikt in dit topic die nog niet verwijdert zijn mag je handmatig verwijderen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
28
Een beetje laat om nog te reageren, maar ik ben door een depressieve periode gegaan.
Ik wilde je echter nog bedanken om mij te helpen om het blauw scherm weg te krijgen. Ik heb gedaan wat je laatst nog voorstelde!
29
Beter laat dan nooit. Graag gedaan en beterschap toegewenst.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”