Plaats reactie
1
Hallo,

Mijn pc wilde niet meer opstarten, toen heb ik hem gereset.
nu wil hij wel opstarten maar doet hij er veel langer over.
ik heb gescand met malwarebytes en die heeft wat dingen kunnen vinden.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

Toen Windows schoon erop stond (zonder extra programma's) draaide die toen wel goed?

Stap 1.
Download Afbeelding CKScanner by askey127 naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op CKScanner.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Search For Files.
  • Wanneer de zandloper/rondje van de cursor verdwijnt, klik je op Save List To File.
  • Een berichtvenster opent, klik op OK en het bestand word opgeslagen.
  • Op het bureaublad staat een logbestand met de naam (ckfiles.txt).
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Stap 2.
Download Afbeelding AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Hij draait opzich prima, alleen met opstarten blijft hij lang op het biosscherm hangen (soms gaat hij dan ook niet verder en moet ik hem eerst resetten) 
er is ook een zwart vierkantje dat aan het laden is op het scherm te zien, wat ik eerder nog nooit gezien heb. ik heb voor de duidelijkheid een foto ervan.Afbeelding
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Hallo,

Ik zie niet het zwarte vierkantje :-\

1. Ik zie dat je met cacks bezig bent (illegale spelletje) kijk daar mee uit.
2. Je download van de site "Softonic" kijk daar ook mee uit vak zit er bij de download wrappers (enig Uitleg )


Doe het volgende eens

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Noteer eerst alles wat is ingeschakeld bij het tabblad opstarten (dit hoef je niet te plaatsen).
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.
Hoe werkt je pc nu?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Het zwarte vierkantje onder "pro series" met de 5 witte bolletjes erin, die aan het laden zijn.
het vierkantje is nu wel weg na de laatste dingen die verwijderd zijn.

en ik had de meeste programma's al uitstaan bij het opstarten dus dat heeft geen merkbaar verschilt gemaakt
8
sjoerddd schreef:Het zwarte vierkantje onder "pro series" met de 5 witte bolletjes erin, die aan het laden zijn.
het vierkantje is nu wel weg na de laatste dingen die verwijderd zijn.

en ik had de meeste programma's al uitstaan bij het opstarten dus dat heeft geen merkbaar verschilt gemaakt
Dan kan je weer inschakelen wat je mee wilt laten opstarten (zeker je virusscanner weer aanzetten)
Heb je al wel al de updates binnen gehaald want je kan hebben dat hij daar nog mee bezig is, dus loop dat eens door.
Klik anders hier eens op "Update nu"https://www.microsoft.com/nl-nl/softwar ... /windows10
Vertel hoe het hierna gaat.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”